Deku:
Dobře a Kiri?... mohl bych zavolat svému nevlastnímu bratranci bude se k němu stěhovat a tak bych.... nooo jak bych to... vlastně chtěl bych se s nim zblížit👉🏻👈🏻...Kiri:
Jo jasně nemáme s tim sebemenší problém a eeeee... furt jsi nám neřekl svoje jméno🤣...Bakugo:
bejt tebou to rychle napravim ty brokolice🤬... jo a já jsem Bakugo ...
Katsuki Bakugo... ale stačí jen Bakugo😒Deku:
jo Gomene(promiňte)...moje jméno je Izuku Midoria, ale mě říkejte Deku děkuju...zamrmlal jsem téměř neslyšně...
ale jim to ani tak neuniklo a jen se pousmáli...
tak já jdu zavolat Todorokimu, to je ten muj bratranec...Deku: vyzvání
Tidoroki: přijímá
Deku: ahoj, prosimtě Todoroki ja se... jen chtěl zeptat jestli bys nechtěl přijít na pizzu zvu tě👉🏻👈🏻 ... víš... než k tobě pujdu bydlet tak bych se chtěl nejdřív seznámit, jsem v pizerii u fontáni... je tu semnou Kiri a Bakugo.
Todoroki: jo jasně hned jsem tam... počkat kolik jim je?
Deku: zavěsil
Todoroki:
doufám že to nejsou nějací úchilové...
no nic, i tak tam za nim jdu stejně nemam co na práci a doma nic neni... Vezmu si boty, mikinu si radši zabalim do vaku kterej si hodim na záda... Tak a můžu tam jít jen jedna SMSTodoroki: Midorio... jsem tam za 10minut ... obědnej mi zatim jednu sírovou.
Deku: jo čekám a neříkem mi Midorio.😫
Tidoroki: promiň furt si nemůžu zvyknout a děkuju.
Tak a můžu vyrazit...
Deku: konečně si tu máš 5 minut zpoždění, i když to neva pizza stejně ještě neni...
Tidoroki:
děkuju...a promiň... tak kde a hlavně kdo jsou Kiri a Bakugo?!deku:
když se mi omluvit tak se tak hezky usmál že jsem se musel usmát taky a lehce mi zrudli tváře, ale nikdo si toho nevšim za což jsem byl opravdu moc rád... pokaždé když se na mě usměje tak se začnu červenat ono to jinak ani nejde 🤣😅taky znáte ten pocit když píšete kapitolu a mezitim ležíte ve vaně a chce se vám spaat?
jo a budu se každej den pokoušet vydávat min. jednu kapitolu a max. 3 kapitoli podle toho jak mi bude fungovat mozek😅❤
tak zatim bye🥦❤🇧🇭
ČTEŠ
[chtíč] -tododeku- POZASTAVENO
Short StoryKatsuki Bakugo- Ejirou Kirishima- Izuku Midoria-Shoto Todotoki... Studujou Umělecké Gimnázium...v Tokyu . . . Dá se na tom najít něco, co by to ohrozilo? . . . ,,BOLEST, STRACH, NEVĚDOMOST, LEŽ, TVOJE BŘEČŤANOVĚ ZELENÉ OČI JSOU ZRDCADLEM TVÉHO VNIT...