U Kiriho doma:
příjde mi to tu povědomí i když je spousta podobných,a krásnej baráček, ale na dost strašidelným místě.
Vejdeme dovnitř a uvidíme krásnej a zrenovovanej baráček , jako z pohádky.
vejdeme do Kiriho pokoje a Deku odskočí za mě a chytne se mě jako klíště, vypadá to tu jako po zápasu(viz. knížka 'touha' kiribaku u mě na profile) ,,co se to tu stalo kiri?" zeptám se. ,,to právě nevíme" odpověděl za něj bakugo, ,,ale koukej tohle neni okey" přišel ke stěně a ukázal na nůž zabodlej ve stěně která je ze dřeva, ,,ten někdo ho hodil odtamtud" řekl kiri a přešel k oknu, ukázal ven.
Deku ho následoval, ale stále se mě držel. ,,to musel být někdo kdo to umí perfektně s nožem" konstatoval deku fakta (ne deku někdo si pšíknul a ten nůž sem teleportoval nebo to dělal nějakej amatér kterej je rád že ukrojí chleba) je to zvláštní, ale na policii to dávat nehodlám zatim.
,,Kiri, dneska spíš u mě a ne neberu prostě spíš" rozkázal bakugo nekompromisně, ,,dobře usmál se kirishima". ,,Kiri, my ti pomůžeme uklidit ty střepy ano?". ,,Děkuju deku rozcuchal mu vlasy" zavrčel jsem potichu, protože mam na dekua už dlouhou dobu Crush.po hodinoém úklidu při kterem jsem jsem do ruki zabodl asi 30 střepů:
,,promiň shoto ja nechtěl ale ty střep nejde ven" omlouval se kirishima ,,v pohodě nevadí mi to, nebojim se jehel"
(jelikož moje nápady jsou apsolutně v háji tak uděláme časoví posun)o 1. hodinu později
konečne jsou venku a já mam ruce do krve od jehly jak mi je vyndavali.
,,tak zítra ve škole ne?" řekne bakugo kterej chytne kiriho za ruku a táhne ho k sobě, mi se vydáme za nima, jen zamknu a už běžíme taky domu.konečně za námi zaklapnou dveře našeho bytu ,,deku jdi se vykoupat udělám večeři". ,,dobře" řekne deku a zmizí v koupelně. k večeři udělám obalovanej smaženej sýr s bramborama. mňam.
ja vim klidně mi zabijte ano ale na bakuga nesahejte a neshipujte bakudeku nebo deku x nomu nebo deku x all migh nebo deku x Inko ano. nepapejte ananas na pizze. tak a teď mě můžete zabít za to jak mizerně ty kapitoli vidávam ano? ale prostě muj mozek je jedna celá úchilárna (jo a v kiribaku bude yaoi kapitola tak se nezapomeň kouknout)
papa
🍆<ーーーーーーー👀.
👃
👅
ČTEŠ
[chtíč] -tododeku- POZASTAVENO
Short StoryKatsuki Bakugo- Ejirou Kirishima- Izuku Midoria-Shoto Todotoki... Studujou Umělecké Gimnázium...v Tokyu . . . Dá se na tom najít něco, co by to ohrozilo? . . . ,,BOLEST, STRACH, NEVĚDOMOST, LEŽ, TVOJE BŘEČŤANOVĚ ZELENÉ OČI JSOU ZRDCADLEM TVÉHO VNIT...