*15*

25 3 0
                                    

další den ráno jsem se probral opět dřív než moje brokolička. Udělal jsem snídani a a šel ho vzbudit, když jsem tam došel tak tam nebil otočil jsem se a narazil do nečeho. ,,auuu, deku kde jsi byl tohle se nedělá, mimochodem snídaně je hotová" zvedl jsem se a šli jsme do kuchině. když jsme dojedli deku piděkoval a vistřelil do pokoje jak kulka z hlavně. taky jsem se šel převlíct jelikož dneska je škola ,,achhhh jooooo proooč?" no nic oblíknem se spácháme raní higienu a jdeme do školi. cesta nám utekla dost rychle tak když jsme dorazili ke škole tak jsme ani nevěděli jak dlouho jsme šli.
(...)
vešli jsme do třídy a hned na nás začal mával kiri,,ahoj kluci jak se máte" pozdravil nás hnedka,,děkuju ja myslim že dobře"  řekl Deku a koukl  na mě, já jen přikívl.
,,Tak to je dobře a co máte v plánu po škole?" zeptal se s úsměvem na rtech.
,,nevíme ,ale asi něco vimyslíme" řeknu
a jdu do lavice co nejdál od třídního stolku. ,,crrrrrrrrrrrrrr" ozvalo se přepištěná uši trhající bestie.
Do třídy vešel nějakej pán... asi náš učitel
a hnedka začal unavenym hlasem říkat ty formality co se na začátku roku řikaj. řikal že se jmenuje Shota Aizawa má stéjné jméno jako já konstatoval jsem v duchu když skončil tak si vzal žlutej  spacák a zalezl do něj,  počkat co! on usnul?!
no nic to neva další hodinu máme...počkat  co máme? jo vlastně diď nemáme zatim rozvth

ーーーーーーーーーーーーーーーーーー
asi bych měl nejdřív říct že i když o tom mluvíme jako o gimplu aže jsme tu z toho že nevíme kam dál, tak toto je vlastně umělecky založenej gimpl
je tu toho dost kresba a malba, sprejování, návrhy oblečení nebo interiéru, architekt...., ale také zpěv, klavír, housle ...., i tanec jako např. scénickej tanec, balet, krasobtuslení,(ano i to se do toho počítá), a různý druhy tanců od A do Z, z různých částí země jako je Japonsko, Mexiko, Itálie, Španělsko, Skotsko a další...
první rok je zkouška od každého z oboru něco a  2 rok si řekneš čemu přesně chceš věnovat a zasvětit svuj čas i život.
změnit to můžeš vždy.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

anooo vidíte správně dočkali jste se další kapitoli, ja jen mam dEpKY protože mi za dva dny bude 15. no R.I.P me 2020.
ale taky se těšim na 13. srpna jelikož jdu na barvení vlasů ❤ moc se těšim a furt sprkuliju o barvě... budu mít neko mikibku s ouškama takže zatim žiju a teď už budou kapitoly vycházet pravidelně od každý min.jedna za týden. když se budu nudiit i víc😹 tak
papa💖

a taky vám MOC CHCI PODĚKOVAT  ZA TO PŘEČTENÍ I HVĚZDIČKY ANI ZA NIC BYCH SI NEPOMYSLEL ŽE TO NĚKDO BUDE  ČÍST JESTLI DÁME 500 TAK MI ASI BUDETE MUSET VOLAT ZÁCHRANKU😹
a tuto kapitolu dávám své kamarádce jelikož díki ní jsem se k tomu dokopal jrlikož koukat jak ona vidává(mega rychle)mě ničilo tak jsem se k tomu dokopal😹kamiii_27 snad mě nezabiješ

😹😹

[chtíč] -tododeku- POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat