nevadí, protáhnout se je nutné jinak by jsme si mohli celkem ošklivě ublížit. Šel jsem si pro podložku a začal jsem, tak první bych mohl záda tak... uděláme střechu... patří to sice i do jógy ale to neva. Jednu nohu jsem zvedl a natočil tak že boky jsou do strany, po chvilce jsem nohu vrátil na místo a dal ji dolu toto jsem opakoval na střídačku tak aby na obě nohy udělal tento cvik 3×. ,,ufff" oddychl jsem si a otřel jsem si čelo do vnější strany dlaňe. když už jsem seděl tak jsem id sebe roztáhl nohy a předklonil se tak aby jsem se čelem dotýkal země. Nádech, výdech, nádech a výdech, narovnat a znova. když jsem dokončil tetno cvik dal jsem nohy k sobě a předklonil se k špičkam které jsem protahoval. *školní zvonek* ,,konečně" zajásal jsem ,,už nemůžu" podotkl jsem a šel uklidit podložku na své místo. ,,Todoroki..." ozvalo se zamnou a když jsem se otočil stál tam deku. ,,ano copak?" zeptal jsem se a odpověď se mi dostala za nějaký 2 minuty. ,,no... já... nechtěl by jsi se ... večer podívat na nějaký film...?" konečně ze sebe vypravil ,,mile rád" odvětil jsem a dál šel směr další učebny...,, deku... promiň za to ráno... já... nechtěl naléhat... ja vim žes to řikal, ale... no" přerušil mě nechápavym pohledem ,,no tak jsi mě jen celou snídani ignotoval a asi 2 hodiny tam seděl jak pecka a čuměl do zdi... já se zazim vykoupal jen mi jaksi nedošlo že neni sobota... jak si naléhal to nevim" řekl a já si začal v duchu nadávat. ,,kurva, kurva, kurva... to se nestalo?" řekl jsem si v duchu a chtěl jsem se zabít. tohle byl trpas... trapas století.
.... . . .. . . . ... . . ... . ... .... . .. . . ... ... ...
TOTO NENI MORSEOVKA!
joooo✨ chviběla vám další kapytola? me hrozně... nejak jsem se rozepsal v Závisti a na tuto jsem jaksi zapoměl... 😑😶 ale jestli tu někdo vydržel tak waaaw sugoinaa👀 daisuki da yooo❤❤
ČTEŠ
[chtíč] -tododeku- POZASTAVENO
Short StoryKatsuki Bakugo- Ejirou Kirishima- Izuku Midoria-Shoto Todotoki... Studujou Umělecké Gimnázium...v Tokyu . . . Dá se na tom najít něco, co by to ohrozilo? . . . ,,BOLEST, STRACH, NEVĚDOMOST, LEŽ, TVOJE BŘEČŤANOVĚ ZELENÉ OČI JSOU ZRDCADLEM TVÉHO VNIT...