*9*

28 4 0
                                    

Najednou jsem se vzbudil pádem na zem.
,,Auuuuu" zaůpěl jsem a už jsem cítil že mi někdo pomáhána nohy ,,DEKU ZA CO"
jen se na mě koukl a skopil pohled do země,,No víš když jsem se probudil tak jsem se lekl jelikož jsi si ze mě udělal matraci" jen jsem vykulil oči a začal se smát jak psychouš a skrz smích řikam,,Deku to ty... jsi si ze...  mě udělal matraci... včera večer jsi usnul u filmu... a lehl jsi si mi na... rameno" dořekl jsem velice namáhavou větu skrz smích a snažil se uklidnit.,,Todoroki!! to neni pravda ja si na tebe... nele-hl? bože promiň promiň promiň promiň" ja se jen pousmál a obejmul jsem ho aby už byl zticha,,Deku nic se neděje ano? mě to novadilo".

a zase sem se usmál a dal jsem mu letmou pusu na tvář. a asi jsem zrudl až po kořínky vlasů. ale asi si ničeho nevšiml jelikož mi pomohl se posadit, a hned na to se zvedl a chtěl jít asi dělat snídani. CHTĚL. nedošel zastavil jsem ho a šel jí dělat já. k snídani jsem udělal mýchaná vajíčka  a k tomu topinku s máslem.  zavolal jsem ho a on přiběhl jako pejsek kawaiii😍

nandal jsem nám na talíř a mohli jsme se najíst no bylo to mňamózní jsem super kuchař musim se pochválit. a začli jsme jíst po té jsem uklidil nádobí no a uvědomil jsem si že máme celej den volnej. ,,Deku co bys chtěl dneska dělat?"
,,nevím asi půjdeme nakoupit protože tvoje lednice je prázdnější než černobil" (apsolutně nwm proč zrovna černobil neřešte díki). ,,dobře tak se oblíkni něco jinýho a tohle dej do pračky"
odešel a zachvilku se vrátil s bílím tričkem a černýma kraťasama s býlím páskem.awww byl strašně kawaii musim to hold uznat nejradši bych ho šel obejmout a nepustit, políbit a už nikdy se neodtáhnout. nevím co to semnou je, ale cítim jak mi stouplo teplo do tváří. odvrátim pohled.,,kurva, kurva, ne jsem rudej až někde pomoc.

[chtíč] -tododeku- POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat