,,Deku. bylo to vynikající děkuju" kouknu na něj a on jen řekne ,,Není za co Todoroki"a usměje se na mě božeee tohle je týrání. sklidil jsem ze stolu dal to do myčky a jdu se k sobě do pokoje pro čistý oblečení a hned na to zamířím do koupelny, ale ještě než tam dojdu zaklepu na pokoj té brokoličky ,,Deku? jdu se vysprchovat a ty si prosím z toho nového oblečení ustřihni cedulky ať je pal můžeme dát vyprat." nacož se zamnou ozve ,,dobře" leknutim viskočim skoro iž do stropu a když dopadnu tak neudržim rovnováhu a spadnu, no jenže já spadl do zádu ach joo doufal sem že spadu na dveře těch bych se zachitil jenže ja padám do zádu a přímo na tu zelenovlasou bytost co mi málem způsobila zástavu srdce.,,kurva" vykřiknu, ale to už je moje tělo přímo na tom jeho a padáme oba k zemi. s žuchnutim jsem dopadl na zem ANO JA totiž stihl jsem nás obrátit takže dole jsem byl já. Ihned jak jsem dopadl tak na mě dopadla moje brokolička ,,sakra" zaůpěl jsem. Když jsme se po asi pěti minutách dokázali zvednout tak tak jsem se konečně odebral do koupelny napustil si vanu a chvíli tam pobyl protože když jsem si myl svoje červeno bílé vlasy tak jsem uslyšel i přes vodu v uších otevření dveří ,,sakra" řekl jsem si v duchu ale dělal jsem že o něm nevim a jen perifetním viděnim jsem ho pozoroval. měl v ruce oblečení již bez cedulek,,jo poslechl mě a sundal je" řekl jsem mu opět v duchu dal je do pračky a zapl ji nacož když začala hučet tak se na mě podíval ,,bože takhle rudnou by mělo být trestný" zaůpěl jsem šeptem. asi mě slyšel jelikož zrudl ještě víc a odešel.
ufff řekl jsem si, ale když jsem si odehrával při spachování šampónu z vlasů co se stalo, začal se mi tam dole dělat problém. vzedch jsem a ihned si zacpal rukou pusu
ČTEŠ
[chtíč] -tododeku- POZASTAVENO
Short StoryKatsuki Bakugo- Ejirou Kirishima- Izuku Midoria-Shoto Todotoki... Studujou Umělecké Gimnázium...v Tokyu . . . Dá se na tom najít něco, co by to ohrozilo? . . . ,,BOLEST, STRACH, NEVĚDOMOST, LEŽ, TVOJE BŘEČŤANOVĚ ZELENÉ OČI JSOU ZRDCADLEM TVÉHO VNIT...