*8*

28 5 1
                                    

I když jsem se chitil linky tak mi to bylo k ničemu jelikož jsem stejmě slítl, i když ta linka to přeci jen maličko utlumila jak tu bolest, tak ten pád. asi po minutě jsem uslyšel rozražení dveří a uviděl dekua jak mi pomáhá na nohy a hned mě posadil na židli. On dodělal jídlo a když ho nakládal na talíř tak prolomil to  trapné ticho ,,Todoroki co se stalo?" zeptal se když mi položil talíř před nos na stůl.nemůžu mu to říct pomyslel jsem si,, ale nic jen jsem se lekl a podklouzla mi noha" no i když to byla na půl pravda tak mi to nedělalo dobrý pocit ale furt lepší než aby věděl uplnou pravdu no  ne?

Dojedli jsme v tichosti a i když jsem mu aso 100× řekl že to nádobí dam do myčky JÁ tak dotáhl do obíváku a posadil na gauč ,,A tady budeš sedět dokud nepříjdu  a pak si něco pustíme jasný?!
jen jsem kívl a sledoval jak odešel do kuchině když najednou T-Todorokii to musíš vidět doběhl ke mě a podal mi jeho mobil awww má rostomilej ktit na něj.podívam se na to co zářilo na tom displejil
,,a do hájee"

stálo tam:
DOBRÝ DEN UTEKL Z VĚZNICE NEBEZPEČNÝ PSYCHOPAT KDYŽ UVIDÍTE NĚCO NENORMÁNÍHO TAK VOLEJTE NA ČÍSLO -357 975 084
(ale vy na něj nevolejte jsou to vymyšlený random namačkyný čísla)

podal jsem mu ten mobil nazpátek a s hranym strachem v očích jsem mu řekl ,,diď to neni zas tak hrozný ne? a neboj nic se nám nestane"

konečně jsme se dostaly k tomu filmu a dohodli jsme se na Evengers(ps : vubec nemam šajna co to je  a o co tam jde ale niv jinýho mě nenapadá)

asi v půlce filmu usnul a položili hlavu na ramenu asi jsem zrudnul protože jsem cítil krev ve tvařích a horko v obličeji. tak jsem ten film vipnul a položil hlavu na tu jeho. poslední co mi prolítlo hlavou tak bylo ,,těšim se na jeho reakci až se vzbudí" a už jsem oddichoval v klidu taky.

Lidi omlouvam se, ale ja jsem tam ten asi omilem vymazal tenhle píšu večer  a neni uplně doslovnej snad ho vydam ráno když stihnu tatu aby mi odblockoval wifi. no a pak jedu k zubaři kurva a ja myslel že se prospim na ten výlet, ale asi ne no a ja se navíc zubařů megaa bojiim.

no a pak odjíždim na ten ŠK. výlet pokud táta wifi neodbokuje tak to skusim pokud tam bude wifi poslat tam, ale nic neni 100% tak skuste mi prominout že jsem ho smazal opravdu se omlouvám😢

no po téhle kapytole bide takovej ,,bonus" no a budou to zážitky z toho výletu jelikož to asi bude dost zajavý a asi i perverzní ehm... už se na to těšim.

uvidíme se 23. nejdřív pokud se neozvu do týdne tak jsem buď v pasťáku za vyvraždění třídy  a nebo zakopanej v zemi 😢😢

tak ještě jednou ptomiňte.

no tak zatim papa a děkuju za úžasné ohlasy🥰🥰 nrv3řil bych že dokážeme dát přes 100 přečtení a asi 40 jen za 1 den  strašně děkuju🥰🥰 těšim se na vas papa🥰.

PS: Tohle jsem psal dneska den před  odhezdem a asi to vijde v den odjezdu tak se nedivte že bych tam měl Např. ,,zítra" a pod. děkujuuu🥰🥰.


[chtíč] -tododeku- POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat