další hodina je kreslení a můžem si vybrat jestli budeme sprejovat nebo uhel, já si vybral uhel jelikož se sprejem mě to nebaví a ušpiníš se daleko víc a uhel mám v celku rád (ja taky Shoto neboj, uhel je super) no tak beru si ho a koukám a poslouchám co bude téma kresby uhlem ,,tak děti téma kresby uhl bude nakreslit místo kde jste spokojený, ať už vymyšlený nebo reálný, z knížky či filmu, téma grafity je napsat vykreslit jméno jaký koliv ať užjméno z knihy, filmu, hry, nebo vaše, člověka co máte rádi" no to bude jednoduchý už vim kde se cítim nejlépe u toho rybníka v lese je tam krásně, hladina čirá jak lež, odrážející tvou tvář, ostrov uprostřed byl pokryt pískem barvy sněhu, ve vodě plavaly rybky a na hladině se vznášeli lekníny, kolem borovej les který nádherně voní, mech co tam rostl mě vždy pro svou čistou zeleň uklidnil, kvítí co tam kvetlo bylo červené jak ten granát zasazen do stříbrné náušnice, avšak, ke konci okvětních lístků to šlo přes růžovou, do bílí, jak ten písek na pláži který se líně povaloval na ostrůvku. slunce to tam prosvětluje, září západu a východu, kde to od té krási vzplane, na okamžik slunečnim svitem ,měsíc se odráží na hladině jako nekonečná propast.prostě krása. povzdechnu si ,,měl bych tam vzít i Dekua když teď semnou bydlí a popletl mi hlavu" zkonstatoval jsem s odfouknu si vlasy z obličeje. A znova se soustředil na kresbu úhlem.
ーーーーーーーーーーーーーーーー
konec hodiny
ーーーーーーーーーーーーーーーー
byl konec hodiny a já mám dokresleno jsem s zim popravdě hodně spokojenej
kurishima a Deku si vybrali taky uhel tak k nim jdu k nim abych jim to ukázal
,,Tidoroki to je úžasný" zapištěl deku a ukázal mi svoji kresbu knihovny, bakugo příjde za náma celej od grafity,,uka bakugo co jsi vitvoř" řekl Deku bakugo jen kývl hlavou ke stěně, hned bylo poznat že se tomu věnuje a baví ho to.
,,kluci dneska po škole u mě doma ano? řekl kiri ,,půjdeme tam společně".
ČTEŠ
[chtíč] -tododeku- POZASTAVENO
Short StoryKatsuki Bakugo- Ejirou Kirishima- Izuku Midoria-Shoto Todotoki... Studujou Umělecké Gimnázium...v Tokyu . . . Dá se na tom najít něco, co by to ohrozilo? . . . ,,BOLEST, STRACH, NEVĚDOMOST, LEŽ, TVOJE BŘEČŤANOVĚ ZELENÉ OČI JSOU ZRDCADLEM TVÉHO VNIT...