*18*

18 2 0
                                    

Po výborné večeři, kterou jsem dělal já,jsem se šel taky vykoupat a spát po dnešku jsem hodně unavenej, usnul jsem asi po pěti minutách jsem usnul.

RÁNO:
,,Ach jo proč zase do školy" zabručím když mě vzbudí ta otravná věc jménem budík začne řvát jak laciná kurva.
(NE)rád vztanu a jdu udělat snídani, ale když vejdu do kuchyně tam mi spadne brada až na zem. Deku stojí jen v delšim tričku a boxerkách, stojí u plotny a dělá palačinky, začínam slintat a ne nad palačinkami.
(autor: ja teda ne)
sakra mam chuť si ho vzít teď a tady na lince. Přijde k němu a obejme ho, začne mu okusovat krk, deku začne vzdychat a podívá se na mě s očima plných chtíče ,,Todoroki? prosím, vem si mě." šeptl a já se mu vrhnul na rty a ja na ně začal  dravě, ale vášnivě útočit. Deku proč? tak dlouho jsem se držel a ty jsi mi moje snažení rozbil pěti slovama?" podívám se na něj očima zahalenýma proudem smutku. awšak Deku mě nenechal brečet dlouho, jazykem my slzy  povalující se po tváři slízl ,,Nebreč, nic se neděje" jeho hlas a ruce na mé hrudi mě uklidnili na tolik že jsem znovu spojil naše rty v jeden polibek, spolupracoval, byl jsem štástný, prosím ať toto neni sen.
Líbáme se asi, půl hodiny? nevim, ten čas utíká až příliš rychle. Náhle se rozezní zvuk kterej nechceš slyšet za žádnou cenu když jsi s člověkem kterého miluješ.
ding dong...ding dong...ding dong.
,,DEKU SHOTO OTEVŘETE DĚLEJTE!" ozval se Kirishima dost naštvaně.
,,Do prdele" musel jsem si ulevit abych někoho nezabil, někoho kdo přerušil tutu úžasnou chvíli, Kirishimu.
otevřel  jsem a tam stál zadýchaný Kiri.
,,SHOTO PŘED PŮL HODINOU ZAČALA HODINA KDE KURVA JSI! UČITEL MI DOVOLIL ZA TEBOU ZABĚHNOUT ABYCH TĚ VZBUDIL". ,,počkat před půl hodinou vždyd před půl hodinou bylo 6:50?" kouknu na hodiny tikající neustále tu samou otravnou píseň ,,Cože ono je 8:55 vždyť to a i neni možný, DEKU? RYCHLE ŠKOLA VEM MI TAŠKU PROSÍM" křikl jsem a už si obouval boty. Ve škole jsme si vyslechli kázání které jsme zcela proignorovali a jen přikivovali aby už to mučení skončilo.

propásli jsme první hodinu, ně to tolik nevadí byl zpěv, další je tanec, ten neni tak hroznej.
učitelka: tak dnešní hodina bude jednoduchá do příští hodiny si viberete písnučku, každej ji přinese a přespříští týden nám na tu písničku kterou z těch vašich vybereme jako nejlepší, uděláte choreografii, dnešní hodinu se protáhneme.

zdravim milášci, tak je to tu ja se vam omlouvam za přerušení yaoi scénky, ale ja ptostě musel zazim pac a pusu
moje sluníčka

[chtíč] -tododeku- POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat