Draco pohladil chrbticu knihy a kriticky preskúmal obálku keď hľadal, prečo Grangerová tak túžila, aby si ju prečítal.
Zdalo sa to dosť nevinné; hlavný obal bola statická, mudlovská fotografia v čierno bielej a medzi nimi všetky tiene šedej. Hlavným zameraním bol zdanlivo vzdelaný muž tmavej pleti - podľa oblečenia evidentne mukel - s výrazom, ktorý vyzeral byť unavený múdrosťou a skúsenosťami. Skontroloval zadnú časť a všimol si, že to nie je technicky autobiografia, skôr zbierka spisov a listov tohto muža, usporiadaných iným mužom menom Carson. Skutočne neexistovalo vysvetlenie toho, čo kniha obsahovala, čo ho dráždilo, ale Grangerovej záujem o text ho až smiešne zaujal.
S tvrdohlavým objatím to odhodil nabok a zaboril si tvár do dlaní, zaboril si nechty do pokožky hlavy a premýšľal, kedy sa to všetko skončí. Počul, ako Grangerová opustila svoju izbu a zamierila do sprchy, rovnako ako každé druhé ráno. Podvolil sa svojej vlastnej znepokojivej rutine a nechal sa skĺznuť k obvyklej stene, natiahol hlavu, aby mu ucho brnelo vibráciami jej nevyhnutných zvukov.
O pár chvíľ neskôr, keď ju hudobný hukot pulzujúcej vody sprevádzal, začala ho kŕmiť nezdravou posadnutosťou. Na začiatok len jemné zalapanie po dychu alebo ranné chrapľavé nahromadenie, nános jej stonania, ktoré ho vždy ťahali späť na toto miesto. Nadýchol sa upokojujúceho dychu, keď sa bolesť hlavy zmiernila s jej zvukmi a nechal sa ukolísať do omámeného stavu.
Ako to robil vždy.
Ale...
Ale niečo sa v ňom pohlo; teplé šklbanie tesne pod jeho návalom, ktoré mu rýchlo a dychtivo prieklo medzi stehnami. Ten pocit dobre poznal, ale už to bolo chvíľu; nútenie vymýšľať smrť človeka malo tendenciu konzumovať myseľ a kradnúť akékoľvek myšlienky na prepustenie a šesť mesiacov v úkryte ťažko pomohlo.
Stále trochu stratený v Grangerových stonoch, jeho ruka sa inštinktívne a neprítomne pohybovala k pribúdajúcemu výbežku medzi bokmi. Jeho prsty sotva zvládli príjemný úder, kým sa jeho oči otvorili a on s hrôzou vytesanou do jeho čŕt zacvakol ruku po svojom boku. Nedôstojným trhnutím odtrhol svoje telo od steny a dlaňami si zabuchol uši. Triasol sa nechuťou a šokom, keď sa ju zúfalo pokúšal vypudiť zo svojich zmyslov, zaťal oči a škrípal zubami.
V chvejúcej sa kope na úpätí svojej postele sa nepohol; neodvážil sa pohnúť, až kým nepočul buchnutie hlavných dverí čo mu povedalo, že odišla na vyučovanie. Otvoril oči a ruky mu spadli z hlavy, keď sa jeho hrudník zdvihol s odporom a panikou.
Čo to do pekla bolo?
Jeho čelo bolo pokryté hmlou potu a hrdlo bolo poškriabané a suché od jeho umŕtveného zadychčania. Cítil sa špinavý; podráždený tým, ako jeho telo zareagovalo na tú zasranú mrchu. Merlinov hrob, čo sa s ním stalo? Stala sa jeho psychika tak zvädnutou v tejto izbe zamorenej Grangerovou, že by skutočne reagoval takým odporným spôsobom?
NIE!
Nie.
Nie, nič to neznamenalo. Vôbec nič.
Boli to dlhé mesiace, čo získal akékoľvek fyzické uspokojenie, a to sa nepočítalo s hrsťou okamihov, ktoré hodil v škótskej chatrči, keď Snape odišiel, aby získal jedlo. Bolo normálne, že jeho inštinkty vstúpili do hry, keď žil tak blízko samici.
Mudlovská alebo nie.
Bolo to nevyhnutné, ale mohol to ovládať. Musel.
Zdvihol hlavu a pri nohách našiel Kingovu autobiografiu. S hlastným prehltnutím, aby sa zbavil piesočnatého okraja v krku, chytil stále sa chvejúcimi prstami knihu a otvoril prvú stránku. Rozptyľovanie bolo nevyhnutné.
YOU ARE READING
Izolácia (Prebieha oprava)
FanfictionRon a Harry lovia viteály, Hermiona bola ponechaná v Rokforte, aby pomohla Rádu zaistiť bezpečnosť pre ostatných študentov. Draco je prinútený zostať v Rokforte kvôli svojej vlastnej ochrane, ale nemôže opustiť miestnosť ktorú dostal; Grangerovej iz...