Hviezdy

486 9 1
                                    

Hermiona zastonala do vankúša, keď jej poplach zahnal šepot jej hravého sna. Draco bol včera jednoducho úžasne úžasný, rovnako ako bol ich prvý raz; trpezlivý a nesebecký, ale stále vytiekajúci z tej tvrdohlavej nonšalancie, ktorá bola definitívne Malfoyova a skôr lákavá. Nervy ju zasiahli znova, ale tentoraz sa určite cítila príjemnejšie a niečo o tom, ako im voda tiekla medzi telami, upokojila náladu a jemným, ale lahodným spôsobom ju pošteklila.

Omotaj si nohy okolo môjho pása.

Jej boľavé svaly sa zaťali, keď si spomenula na jeho pery na jej hrdle, keď ju upokojil na mieste, ktoré sa cítilo hriešne a napriek tomu akosi bezpečné. Nechala ho, aby ju tlačil na dlaždice a prebudil to pulzujúce teplo v žalúdku, medzi parou s vôňou ruží a ozvenami pulzujúcej vody. Triasla sa a stonala opustene, ako v piatok, a potom ju odniesol do svojej izby, počkal, kým zhromaždí svoje zmysly, a potom opäť spojil ich boky, aby sa uspokojil.

Grangerová ...

S nasýteným telom ho jednoducho fascinovane sledovala, keď hľadal svoje vlastné prepustenie. Jeho črty sa zmiernili a na tie krátke chvíle vyzeral úplne nezaťažene a ona mu neprítomne pehavými bozkami prechádzala cez čeľusť a krk. Pozorne si ho preštudovala a ticho sa rozhodla, že nikdy nevyzeral krajšie a slobodnejšie, a keď ho pustila, tvrdo ho pobozkala. Jej plachty boli stále vlhké od kvapiek sprchy a potu, a hoci vedela, že priestor vedľa nej je prázdny, aj tak nakukla pod mihalnice; len na kontrolu.

Bola sama, ale to bolo ... v poriadku.

Prišiel k nej včera v noci, a to zatiaľ stačilo. Jeho pýcha silno bila a ona bola dosť múdra na to, aby vedela, že bude chvíľu trvať, kým sa prispôsobí svojej ... zvláštnej situácii, rovnako ako ona. Pravdupovediac, nebola si úplne istá, čo tým všetkým sledoval, ale vedela, že sa mu páči, a Lunine slová ju lákali konať impulzy.

Vojny niekedy môžu priniesť dobré veci. Môžu ľudí naučiť, aby sa držali toho, čo sa zdá správne, aj keď sú s tým spojené riziká.

Mala pocit, že osud bude proti nej, ale len raz sa rozhodla nechať veci nastať a sledovať vývoj. Merlin vedel, že by pre ňu bolo ťažké neanalyzovať podivný vzťah s jej zmijozelským domácim hosťom, ale učila sa ho, a náhlenie sa rozhodovať alebo nájsť závery by sa ukázalo zbytočné.

Krátky pohľad na jej hodiny ju varoval, že zostala príliš dlho v posteli a trochu meškala, a preto začala svoju rannú rutinu rýchlo predtým, ako sa išla stretnúť s McGonagallovou. Vyučovanie sa skončilo tak, že riaditeľka mohla čo najbezpečnejšie začať posielať domácich študentov na vianočné sviatky a Hermiona a ostatní prefekti sa dohodli, že jej budú pomáhať. Bohužiaľ, bol by tu aj Michael, čo znamenalo, že bude musieť konečne čeliť vedúcemu chlapcovi, keď od neho utiekla na plese bez vysvetlenia.

Výhovorku náhlej chyby v žalúdku už nakŕmila Ginny a jej ďalšími priateľmi, keď v sobotu večer zostala v chrabromilskej spoločenskej miestnosti a dúfala, že biela lož je pre Michaela dostatočná, aby uverila. Kráčajúc po známych chodbách skontrolovala svoj odraz v mrazivom okne, aby sa ubezpečila, že akékoľvek stopy, ktoré zanechal Draco, boli úspešne zakryté jej uponáhľanými pôvabnými kúzlami, a potom skĺzla z haly do McGonagallovej kancelárie.

Keď jej začuli známe hlasy driftovať po chodbe, vliezol jej do líca lítosť; McGonagall, Michael, Neville, Ginny, okrem iných prefektov. Ak sa po bozku s Dracovom cítila previnilo, paranoja teraz dohnala jej myseľ k šialenstvu. Iste by si všimli jej mierne opuchnuté pery? Alebo zahliadnuť maskovanú modrinu z drsného bozku? Alebo si uvedomiť, že v nej teraz bol náznak mužskej vône?

Zhlboka sa nadýchla, otvorila dvere a trhla, keď k nej vystrelilo asi dvanásť párov očí.

„Prepáčte, že meškám,“ zamumlala a nechtiac chytila ​​Michaelov pohľad. "Zaspala som."

Izolácia (Prebieha oprava)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora