Limbo

333 7 0
                                    

„Draco?“

„Hm?“

„Pomôžeš mi, prosím, umyť krv z mojich vlasov?“

* * *

Búrlivé počasie a jeho rozrušené pohyby ju prebudili a Hermiona si opatrne vytiahla ruku spod Dracovho trupu.

Musela sa okolo neho počas noci zvinúť, ale ignorovala tupú bolesť v lakti a podvádzala niekoľko ranných minút, aby študovala jeho nevedomú tvár. Utrpené zastonanie mu uniklo, keď odolával rušivým démonom jeho podvedomia, a Hermiona sa rozhodla zdržať a pokúsiť sa ich odohnať. Zdvihla ruku, prstami vyhladila záhyby jeho zamračeného výrazu a vychutnala si tajný úsmev, keď sa pod jej dotykom okamžite upokojil.

Bol taký krásny takto. Neuvedomujúc si jej obdivný pohľad. Končeky prstov ho jemne hladili; od pyšnej krivky pier, po blonďavé poprašovanie obočia a každý centimeter mliečnej kože medzi nimi. Jej služby sa presunuli k jeho vlasom, ktoré sotva ovplyvnila posteľ, a jej nechty roztvorili jeho krémové stojany v lenivých kruhoch. Možno by na to zabudol, ale drsný okraj, ktorý kedysi zatemnil jeho prítomnosť, sa narušil. Dnu a von. A rozdiel spôsobil, že sa jej zachvelo srdce.

Vtedy ju to zasiahlo.

Tvrdé ako hrom a jemné ako uspávanka.

Začínala mať k nemu vážne city.

Ešte nie láska.

Ale silné city.

Jej pery sa tichým dychom pootvorili a ona zvedla zvedavú ruku. Bolo to zlé, mať také romantické predstavy, keď ranení a umierajúci boli len o pár chodieb ďalej. Bol medzi drsnými pulzmi blížiacej sa vojny vôbec priestor na lásku? Pokrútila hlavou a unáhlene ho nechala samého v posteli, vyčítala si, že stratila svoje priority.

Bolo treba pracovať.

Láska musela čakať v kúte.

* * *

Jeho sen bol jasný.

Stál v tmavej a nudnej miestnosti, ktorá ticho vibrovala.

V jednom rohu stáli jeho rodičia; tvár jeho otca bola poškriabaná opovrhnutím a matka zostarla so skľúčenosťou a stresom. V druhom rohu čakala Grangerová; nádejný výraz v tvári a predvídateľne si žúvala peru. Za ňou bola hmlistá a priesvitná verzia jeho samého.

Vo sne sa medzi nimi Dracov konfliktný pohľad prehýbal celé hodiny, až nakoniec zhltol dych štiepiaci pľúca a zdvihol nohu.

A potom sa to skončilo.

Dracove oči sa otvorili, keď sa vzpriamil v posteli, zachvátil ho svrbenie po chrbtici a po tele sa mu leskol studený pot. Spustil tvár do dlaní, zastonal proti vlhkým dlaniam a premýšľal, prečo mu pod pokožkou bublá husia koža. Jeho pozornosť klesla na druhú stranu a zamračil sa nad dutým prehĺbením v matraci, ale tiché zvuky šúchania za dverami spálne ho informovali, kde je.

Chladný mráz v miestnosti, sa mu zahryzol do pórov a on pri odchode z postele vkĺzol do vrecových pyžamových nohavíc a nadrozmerného trička. Zastavil sa a sledoval, ako za oknom zúri búrka; obloha sa zdeformovala kladivým dažďom a bičujúcim vetrom, ale videl, že zmylo sneh.

Grangerovej by sa to nepáčilo.

Vyrazil zo spálne, zastavil sa v stopách keď ju uvidel, a zaťal obočie. Naklonila sa nad svoj kotol a mumlala si pre seba prísady. Jej vlasy boli neporiadkom odolným proti gravitácii, ktorý obklopoval jej začervenané rysy, keď si do zmesi nalievala fialový prášok. Spokojne prikývla, zdvihla svoje zaneprázdnené oči a konečne si ho všimla a Dracove pery sa šklbli ako odpoveď.

Izolácia (Prebieha oprava)Where stories live. Discover now