Pochybnosti

467 12 0
                                    

Kurva peklo.

Toto bolo ťažké.

Tak ťažké...

Po najdlhšej noci svojho života, počas ktorej nezvládol ani jednu sekundu spánku, sa vyhrieval na rannom slnku a presakoval cez okno. Dnes sa cítil rozmazaný; stále zmätený a rozrušený z incidentu s Grangerovou a unavený nespavosťou. V náhodnom okamihu spontánnosti si vyzliekol všetko oblečenie, aby zistil, či sa vďaka studenému vzduchu alebo teplým lúčom bude cítiť viac nažive; skutočnejšie, ale cítil sa ako duch.

Krehké stvorenie na vrchole reality, ale nie celkom tam.

Muselo to tlačiť do spoločenských hodín, pretože počul, ako sa Grangerová začína miešať, a bolestivý krk mu ukradol tvár. Toho sa bál ale napriek tomu na to celú noc čakal; jeho obľúbená súčasť jeho ponižujúcej rutiny. Keď počúval, ako sa sťahuje do kúpeľne, cez jeho nahú pokožku sa vyvalil čistý pot, a keď si myslel, že v ústach zachytil kúsok jej vkusu, trhlo mu to citlivé miesto pod žalúdkom.

Bolo to také ťažké ...

Pokúsil sa ho odhodiť, ale jeho hlava bola príliš zmätená na to, aby skutočne odolávala tlaku na jeho tele. Počul, čo predpokladal, že jej šaty búchajú o podlahu, a prehltol hrdelnú lastovičku. Zatvoril oči, nespavé a jeho fantázia mu spôsobila farebné a nebezpečné obrazy. Rýchlo im podľahol; príliš unavený na to, aby mohol slušne bojovať, a príliš uchvátený fantáziami, aby ich ignoroval.

Bol tvrdý ...

Už si užil veľa sexuálnych fantázií, tento bol však iný; jednoduché a bez zbytočného preháňania. V jeho hlave bola Grangerová presne taká, aká by mala byť, s rozcuchanými kučerami okolo pliec a premysleným výrazom svojich známych čŕt. Jej telo ... dobre, netušil, či sa obraz zhoduje s realitou, ale hádal by, že je blízko, pretože jeho podvedomie začalo odhádzovať kúsky jej oblečenia. Počul, ako sprcha začala tiecť, a chvejúc sa nadýchol, keď sa jeho ruka posunula nižšie.

Bol príliš ďaleko na to, aby si všimol zmijozelský hlas v lebke a uvedomil si, čo robí; a akékoľvek zašepkanie pochybností sa odrazilo nabok, keď sa prvé z jej kúpelňových privrení dostalo k jeho ušiam. Držal oči pevne zatvorené a sústredil sa na pery-Grangerovej. Chytil oceľovo tuhú dĺžku pod pupkom.

Merlinova duša ...

Draco to potreboval. Potreboval to veľmi. Nemohol si pomôcť.

Grangerová mala teraz v hlave sprchu, zatiahol päsť a začal odčerpávať svoje napätie. Týždne a mesiace bez tohto prepustenia mu dávali najavo, že dlho nevydrží, ale bolo mu to jedno. Nenechal sa na hovno, že jeho hlava je plná zakázaných myšlienok na ňu, alebo že jeho izba je ako vždy upchatá jej návykovou vôňou. Nezáležalo na tom, že čarodejnica bola teraz katalyzátorom jeho žiadostivého napätia, a tiež nezáležalo na tom, že prinútil svoju fantáziu - Grangerová si vsunula ruku medzi stehná, aby sprevádzala jej ďalší ston.

Obraz ho poslal cez okraj a z hrdla mu zahrmel chrapľavý povzdych, keď mu horúca tekutina špliechala po bruchu. Oči sa mu zatriasli a fantázia - Grangerová sa vzdialila od jeho mysle, nechala ho spokojného a zadýchaného ako polárna líška, ktorá chytila ​​jeho korisť. Srdce mu bubnovalo o hrudný kôš, keď sa snažil pozbierať rozum; žmurkajúc preč nejaké korálky potu zastrčené medzi jeho mihalnicami.

A to, čo po sebe nechal, bolo len znechutenie zo seba, ktoré bolo fyzicky bolestivé. Zvyšky svojho orgazmu zotrel a prevrátil sa; schúlenie do porazenej polofetálnej polohy. Cítil, ako mu zima škrípe po koži, ale prikrývkou sa nezakryl. Neexistovalo ospravedlnenie pre to, čo práve urobil, a chlad vrátil realitu späť o niečo rýchlejšie.

Izolácia (Prebieha oprava)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant