2020.09.07 Hétfő 6:00
Some nights, I stay up cashing in my...-Zengte a telefonom az ébresztő zenét, ezzel teljesen felébresztve engem a szép álmaimból. Kikelve az ágyból pár percig magam elé nézve gondolkoztam, hogy miért kell reggel 6:00-kor kellnem. De aztán rájöttem, hogy a második iskolahét hétfője van. Ezért felöltöztem tiszta ruhába és már mentem ki a konyhába reggelit készíteni magamnak. 6:39-kor kimentem a buszra és a buszmegállóban ott állt a legjobb lánybarátom Csenge, aki amint észre vett köszönt és megölelt.
-Jó reggelt! -mondta egy kicsit fáradtan.
-Neked is -mondtam, de nem tudtam befejezni mert közben beleásítottam. -Te is rosszul aludtál?
-Igen. De miért kell suliba mennünk? -kérdezte egy kicsit nyafogva.
-Hát, erre kereshetjük a választ. De te VSZK-s vagy, miért nem jelentkeztél a kollégiumba? -kérdeztem tőle.
-Mert nem szeretnék idióták közt aludni. -mondta az egyszerű választ.
-Ja, oké. Hé, jön a busz. -mondtam, felfigyelve a busz jellemzően dübörgő hangjára.
Felérve a buszra már tudtam, hogy majd csak fél négykor lehetek újra otthon. Így hát a szememmel megkerestem azt a helyet amit az unokatesóm, Anikó foglalt nekem maga mellett. Mikor megtaláltam leültem mellé. Bedugtam a fülembe a füllhalgatót és elindítottam az egyik lejátszási listát a négy közül. Fél óra múlva már ott is voltunk Keszthelyen, ahol leszállva végre élvezhettem a friss levegőt. Amikor is Anikó megszólalt.
-Ennyire rossz volt a levegő a buszon? -kérdezte egy kicsit játékosan.
-Ja, egy kicsit fülledt volt a levegő. -Válaszoltam kapkodva a friss levegő után.
-Bekisérsz a boltba? -kérdezte miközben a pénztárcája után kutatott a táskájában.
-Persze! -csaptam rá a választ.
-Miután kijöttünk a Boltból.-
-Na én megyek, nem akarom lekésni az órát. -mondtam majd megindultam.
-Nem akarod megvárni velem a Rékát? Meghát még van fél óránk a becsengetésig. -Mondta, majd megfordultam és sóhajtottam egyet.
-Oké megvárom veled a Rékát.- mondtam beleegyezően.
Tíz perc után már itt is volt a busz amivel a Réka jött és már mentünk is az iskolába, azon belül is a kollégium felső emeleti termeibe. Amikor beértem a terembe már bent volt az osztály nagy része.
-Jó reggelt! -köszöntem a társaimnak.
-Cső, szia, heló Keszthelyiii! -köszöntek az osztálytársaim.
Leültem az első padba a másik legjobb barátom, Dani mellé.
-Heló -köszönt.
-Szia, hogy vagy? -kérdeztem.
-Jól vagyok, te? -kérdezett vissza.
-Én fáradtan -válaszoltam.
Közben bejött az osztályfőnökünk Gábor bá és úgy nézett ki mintha be akarna jelenteni valamit az osztálynak. És amikor megszólalt akkor már biztos voltam benne hogy valamit be akar jelenteni.
-Jó reggelt fiúk! -Köszöntött minket Gábor bá.
-Jó reggelt Gábor bá -köszönt mindenki egyhangúan.
DU LIEST GERADE
Girls und Panzer fanfiction
FanfictionMi lenne ha nemcsak Japánban lenne Sensha-do hanem az egész világon. Magyarországon is, és nem csak lányok játszhatnák a sportot hanem fiúk is. Ezt meséli el a történetem ami így szól: Keszthelyi István egy átlagos életet élő Asbóth-os elsőéves tanu...