12.rész: Olaszos nap

19 2 0
                                    

2020.10.25 Vasárnap 11:00

Vasárnap van, ami azt jelenti, hogy eljött a Júlcsiéknak a meccsének a napja. Már alig várom, hogy láthassam milyen tankjaik vannak. Miközben ezen gondolkoztam, aközben ettem a kajámat és vártam, hogy Miho és Maho kijöjjön végre.

-Hmmm? Isti, hogy-hogy már fent vagy? -kérdezte a konyha bejáratból apám.

-Szép délelőttöt apa! Azért mert megyek majd egy Sensha-do meccsre amin egy barátom is részt vesz. -mondtam neki.

-Értem. Na én indulok is a munkába. Jók legyetek! -mondta apa aki már ment is a munkába. Miután elment azután pár perccel később kijött Miho és Maho felöltözve.

-Sziasztok lányok! Hogy aludtatok? -kérdeztem tőlük.

-Szia Isti! Nagyon jól! -mondta Maho miközben Miho álmosan bólogatott.

-Jól van. Üljetek le nyugodtan és kajáljatok meg.

-Oké! -mondták mind a ketten és leültek enni. Miközben ettünk, aközben megszólaltam.

-Lányok lenne egy kérdésem. -mondtam nekik.

-Mi lenne az? -kérdezték tőlem egyszerre.

-Az lenne a kérdésem, hogy: mi az a Nishizumi stílus? -kérdeztem tőlük kíváncsian. Maho, mikor ezt a kérdést meghallotta majdnem félre nyelte az ételt.

-Hát elmagyarázom szívesen ha kell. -mondta Maho. -Na akkor kezdem is. A Nishizumi stílus a Sensha-Dohoz való hozzáállása a Wehrmacht Panzerkeil taktikájára emlékeztet sok embert. Ami azt jelenti, hogy nagy hangsúly van a kiváló célzáson és tűzfegyelmen. A nehéz harckocsikat az ellenséges ellentámadások elnyelésére használjuk. A csapat tagjai közötti tökéletes koordinációnak, és mindazoknak a koncepcióknak meg kell lenni, amelyek tökéletesen illeszkednek a stílus követői által használt német tankokhoz. A Nishizumi Stílus jellemzői a tökéletes formáció, pontosság és a szinkrontűz. A harckocsik frontálisan haladnak előre, függetlenül a bejövő ellenséges tűztől. A tankoknál a helyhez kötött célzást alkalmazzuk, és jobban kell támaszkodnunk a páncélzatra, mint más stílusoknál. Az általános stratégia a határozottság és a kiváló erő alkalmazása ami előnyben részesít az ellenfeleinkkel szemben. A stílusról köztudott, hogy nagyon sikeres, hiszen a fekete erdő lányakadémiával zsinórban kilenc évet sikerült megnyernünk vele a japán nemzeti Sensha-do bajnokságon, és csak a tizedik évben szenvedtünk vereséget magával a stílussal nem összefüggő okok miatt. -itt ránézett Mihora- Sokszor van olyan is, hogy az érzelmeket ki kell zárni a stílus legjobb használata érdekében. -magyarázta el Maho.

-Oh értem! Szóval ez a Nishizumi stílus. -mondtam neki megvilágosodva.

-De vannak hibái is. - kezdte el mondani Miho. -Amikor a fekete erdő lányakadémia és az Ooarai közötti meccsen, a Hetzer hirtelen megjelent, és hátulról megtámadta a fekete erdős tankokat, a parancsnokaik megdöbbentek, és az alakzat szétesett, és ők sok veszteséget szenvedtek.
A visszavonulás figyelmen kívül hagyása a stílus nagy hibája. Mivel a stílus elvei tíltják a közvetlen kihívás visszautasítását, ezért ennek eredményeként Maho elfogadta az ellenem lévő párbajt, amiben vereséget szenvedett.
A Nishizumi Stílus sikere nagymértékben függ a megfelelő páncélvédelemmel és kiváló tűzerővel rendelkező tanktól. Ezért kiválóan alkalmas nehéz harckocsikhoz és rohamlövegekhez, de nem alkalmas hajlékonyabb, mozgékonyabb harcra. A szűkülő városi környezet veszélyeztetheti az általános formációt. A figyelmetlen előrenyomulás azt is lehetővé teszi, hogy a csapatot könnyebb ilyenkor megrohamozni hátulról. A stílus megtagadja az utóvéd támogatását, és hatástalan, ha több irányból érkező fenyegetésekkel kell szembe nézni. A zászlós tankmérkőzéseken a Nishizumi Stílus a zászlós tankot is összességében nagyobb kockázatnak teszi ki. A fekete erdei lányakadémia az egyetlen iskola a világon, amely készségesen az élvonalba helyezi zászlós tankját a meccseken. -mondta el a stílus hibáit Miho.

Girls und Panzer fanfictionWhere stories live. Discover now