2021.03.15 Hétfő
Reggel 6:30Eltelt egy kemény edzésekkel tarkított hét és itt van a hétfő. Ma Szeged melletti síkságon lesz a meccs, ahol nincs szinte semmi rejtekhely az önjáró löveg elől csak a pályának egy-két részén lévő kis erdő és egy-két elhagyatott tanya ház. A csapat tagjai átvizsgálják a tankokat meg a felszerelést amit a meccsen használunk. Bár most én nem a felszerelések miatt aggódok, hanem amiatt, hogy mivel tudnak az új tankjainkról, ezért nem fogjuk tudni meglepni őket. Emiatt most egy kis megbeszélést tartok a Robival meg a tankok parancsnokaival.
-Most mi lesz? -kérdezte tőlem a Réka, aki a térképet nézi.
-Az eredeti tervnél maradunk, vagyis kiiktatjuk az önjáró löveget és az ellenfelet rávesszük arra, hogy szemtől-szembe harcoljanak velünk. -mondtam nekik miközben a térképen mutatom nekik, hogy hol kéne összeütközni.
-És mi van a híddal? -kérdezte tőlem Katyusha.
-A híddal az lesz, hogy be biztosítjuk egy-két tankkal, hogy legyen menekülő utunk. -mondtam neki és ő meg csak bólogatott.
-És melyik tankok hol lesznek? -kérdezte tőlem a Viol.
-Mondom is. A 2db IS 2 és a
2db Panzer IV-es fogja védeni a hídat.
A 2db T 34-85, 1db ISU 152,
2db Tigris II-es és 2db Tigris I-es fog összeütközni a fő erejükkel valahol a Tisza holtágnál. 2db T44-es,
1db Jagdtiger és az E 50 pedig le fogja vadászni az önjáró löveget, azután pedig összevonjuk magunkat az ellenfeleink fő erejével harcoló erőinkkel és ki lőjük a zászlós tankot. -mondtam a betöltendő posztokat és a tervet a csapatnak.-Értem. És mi lesz akkor, ha az önjáró lövegnél lesznek páran meg, hogy a zászlós tankjuk teljesen máshol lesz és bujkálni fog, akkor mi lesz? -kérdezte tőlem a Robi.
-Hát, akkor a helyzethez fogunk igazodni. Csak ennyit tehetünk. -mondtam neki és vég szóra meg szólalt a hangosbemondó.
"A meccs 30 perc múlva kezdődik! Ismétlem! A meccs 30 perc múlva kezdődik! A csapat parancsnokok és az alparancsnokaik jöjjenek a pálya közepére és fogjanak kezet!" -mondta a hangosbemondó. Így hát én meg a Robi megindultunk egy teherautóval ki a pálya közepére, ahol már ott várakozik a bizottság elnöke és a bírója a meccsnek.
-Szép napot kívánok mindenkinek!
Legyen biztonságos és élményekkel teli ez a nap! Parancsnokok és alparancsnokok! Kezet fogni! -mondta Sági Judit és mindenki kezet fogott mindenkivel. Ő folytatta. -Ezennel megnyitom a 2020/21-es Sensha-do bajnokságnak a második fordulójának az első meccsét. -mondta az elnök és ő megindult vissza a helyére. Ezután megszólalt a Bibó csapatának a parancsnoka.-Remélem, hogy a te csapatod nem lesz olyan amatőr mint amilyenek ellen a csapatommal játszottunk először. -mondta a lány úgy, mintha ő felsőbbrendű lenne.
-Óh arra mérget vehetsz! De ne sírj, ha veszítesz. Nem akrok megríkatni egy lányt. -mondtam és ő meg csak elfordult és valamit motyogott az orra alatt
YOU ARE READING
Girls und Panzer fanfiction
FanfictionMi lenne ha nemcsak Japánban lenne Sensha-do hanem az egész világon. Magyarországon is, és nem csak lányok játszhatnák a sportot hanem fiúk is. Ezt meséli el a történetem ami így szól: Keszthelyi István egy átlagos életet élő Asbóth-os elsőéves tanu...