19.rész: Tavaszi fesztivál

5 2 0
                                    

2021.03.01 Hétfő

Már lassan két hete, hogy apa megkérte Shiho kezét és egy hete, hogy leteltek a félévi vizsgák, és a két
T 50-esnek a legénysége sikeresen vizsgázott és újra visszatérhetnek a csapatba. Már csak egy dolog van hátra, és az nem más mint, a tavaszi fesztivál, aminek a témája a Sensha-do lesz, ami nem meglepő. Ma éppen az osztályban beszéljük át, hogy mi nekünk mit kéne csinálnunk.

-Szerintem lehetne egy körút az iskolánk tankjai körül. -mondta a Bence, akire a Danival úgy néztünk mintha meg lenne őrülve. -Most mi van? -kérdezte tőlünk.

-Hát az van, hogy mivel nem csak Asbóth-osok lesznek a fesztiválon, ezért nem lenne jó ötlet annyira mutogatni azokat tankjainkat amiket még nem láttak a Bajnokságon. -mondta a Beni, akivel együtt én meg a Dani bólogatunk.

-Igaza van. Valami mással kell előállnotok. -mondta a Gábor bácsi és mindenki elkezdett újra gondolkodni. Pár perc töprengés után egyszercsak az egyik osztálytársam, Krisztián végre megszólalt.

-És mi lenne, ha az iskolának a régi tankjaival lenne egy osztályok közötti verseny. -mondta a krisztián és erre mindenki felkapta a fejét.

-Hmm ez jó ötlet. -mondtam neki.

-És mit kapna a nyertes osztály csapata? -kérdezte tőle a Marci.

-Arról majd én gondoskodok. Addig találjátok ki, hogy ki mit fog csinálni. -mondta Gábor bácsi és ezzel megkezdődött a tervezés.

-Szerintem én elvállalom a szórólapokat. -mondta a Bence.

-Én pedig megbeszélem az igazgatóval. -mondtam.

-Én pedig elő készítem a helyet, ahol majd a nézők nézni fogják a meccset. -mondta a Vass Máté.

-Jól van, akkor mindenki álljon be egy-egy folyamatba és segítsen az osztálytársának. -mondta lezárás képpen Gábor bá. Pár másodperc múlva pedig megszólalt az óra végét jelző csengő.

-Már alíg várom, hogy versenyezzünk. -mondta a Máté.

-Keszthelyi, te leszel a tankunknak a parancsnoka. -mondta a Bence.

-Áh én most nem akarok az lenni! Inkább akkor lövész leszek.
Most inkább lepasszolom a parancsnokoskodást. -mondtam nekik amitől meglepődtek.

-Hogy-hogy? -kérdezték tőlem kíváncsian.

-Hát mert most én szórakozni akarok, nem pedig ülni és parancsolgatni. -mondtam és megindultam az igazgatói felé. Mikor odaértem, bekopogtam és vártam. Pár perc múlva ki szólt az igazgató.

-Jöhet! -mondta és én meg bementem. -Áh! Isti, miben segíthetek? -kérdezte tőlem kíváncsian.

-Jó napot igazgató úr! Szeretném megkérdezni, hogy engedélyét adja-e arra, hogy a Tavaszi Fesztiválon az 1/9D osztály szervezhetne egy az iskolának a régi tankjaival egy osztályok közötti versenyt? -kérdeztem tőle kíváncsian.

-Hát persze. Hol szeretnétek megtartani a versenyt? -kérdezte tőlem az igazgató ami meglepett, mivel nem gondoltam rá, hogy hol lesz.

-Hát szerintem a gyakorló pályánk elég lesz a feladathoz. -mondtam neki.

Girls und Panzer fanfictionWhere stories live. Discover now