2020.10.25 Vasárnap 18:00
"És a szezon első fordulójának a második meccsének a győztese nem más mint a Bibó István Gimnázium!"
-Mi van?! -mondtuk meglepődve.
Mikor ránéztünk a kijelzőre, láttuk hogy a Bibónak a zászlós tankját csak súrolta a Progetto lövedéke, miközben a Bibó egyik tankja telibe találta a P 40-es hátulját amin fel is pattant a fehér zászló.
-Azta! Ez érdekes volt! -mondta a Bálint, miközben megette az utolsó pizza szeletét.
-Ne már! Pedig könnyen győzhettek volna! -mondta méltatlankodva a Boti.
-Hát, nem is volt meglepő, hogy veszítettek, mert a Júlcsi egyből lerohanta őket és a csapattársai csak a meneküléssel foglalkoztak, így nem tudtak foglalkozni annyira az ellenféllel. -mondta nekünk Miho.
-Már ott elvesztették a meccset amikor a parancsnokuk otthagyta őket és kiesett. -tette hozzá Maho.
-Akkor hát már tudjuk, hogy kik ellen leszünk a következő meccsünkön. -mondtam a lányoknak.
-Hát, igen. Kemény meccsünk lesz. -mondta Miho.
-Ezért fogjuk már holnap elkezdeni az edzést veled, hogy megtaníthassuk neked a stílust és a saját igényeidre formálhasd azt. Amúgy holnap az Asbóth-nak a pályáján fogunk edzeni a tankjainkkal meg a legénységeinkkel. -mondta nekem Maho komoly arccal.
-Mi? De hogyan, hogyha az igazgatót még, meg sem kérdeztük. -mondtam neki értetlenül.
-Hát úgy, hogy már tegnap megkérdeztem és beleegyezett. -mondta nekem mosolyogva.
-Óh, értem. -mondtam neki meglepődve azon, hogy milyen felkészült.
-Hé, visszaértek! -mondta nekünk a Bálint.
Mikor észre vettük, hogy tényleg visszaértek-e, egyből mentünk is oda hozzájuk.
-Szia, jól vagy? -kérdeztem tőle kíváncsian.
-Igen, csak egy kicsit ki kell ezt hevernem. -mondta nekem mosolyogva.
-Hé! Ne magadat hibáztasd amiatt, hogy vesztettetek. Oké? Mindenki a maximumot tudta kihozni magából ami most csak ennyire tellett. Majd legközelebb megpróbáljátok újra. -mondtam neki miközben a vállára raktam a kezem.
-Köszi, Isti. Ez jól esett. -mondta nekem halvány mosollyal.
Miközben beszélgettünk, aközben odajött hozzánk a SÉF -nek a csapatparancsnoka, akinek nem volt jó a kedve.
-Te kis rohadék! Te miattad vesztettem! Ezért most megfizetsz! -mondta kiabálva miközben a Júlcsira emelte a kezét, de egyszercsak valaki visszafogta mielőtt egy nagy pofont adhatott volna neki. Az a valaki nem más volt mint Shihonak a komornyikja, Hans.
-Fiacskám, nem így kéne bánnia egy ifjú hölggyel, aki a tőle minden telhetőt megtett, hogy nyerjen. Megtanulhatná, hogy nem csak ön van ebben a csapatban, hanem mások is. Amit meg láttam, az csakis az ön butasága miatt volt. Egy csapat parancsnoknak mindig a csapatával kell lennie és nem otthagynia őket. -oktatta ki Hans a srácot, akinek már vörös volt a feje az idegességtől.
-Ide figyeljen! Magának ehhez miköze van!? Hmm!? -mondta neki miközben lendítette a karját Hans felé, aki nem tudott volna kitérni az ütés elől ezért én gyorsan félrelöktem és elkaptam a karját a csuklójánál fogva. -Na most válaszoljon! Mi a!? -mondta meglepődve miközben csavartam ki a csuklóját és ellöktem.
YOU ARE READING
Girls und Panzer fanfiction
FanfictionMi lenne ha nemcsak Japánban lenne Sensha-do hanem az egész világon. Magyarországon is, és nem csak lányok játszhatnák a sportot hanem fiúk is. Ezt meséli el a történetem ami így szól: Keszthelyi István egy átlagos életet élő Asbóth-os elsőéves tanu...