V obchodě se jim ujala velmi milá slečna, která jim ze zadního skladu ochotně nanosila všechno zboží, pro které si přijeli.
Sasuke zaplatil a účtenku si založil do peněženky pro budoucí předložení na pojišťovně, aby mu náklady proplatili. Pak se jenom ohlédnul ke dveřím, ve kterých se zrovna objevil blondýnek, který odnesl všechny věci do auta a kývnul na něj.
Naruto se tedy zapřel do vozíku, oba dva se rozloučili a opustili krámek.
***
,,Takže teďka do obchodu?" nadhodil modroočko, když usedl zase za volant.
,,Jo," přikývnul Sasuke a připásal se.
,,Jedl si vůbec dneska? Nějak mi teď došlo, že jsem se pro tebe stavil v hodinu, kdy většina lidí jí," omluvně se zasmál.
Sasuke překvapeně zamrkal. Jistě, že nejedl. Byl tak nervózní z toho, že ho zase po dlouhé době uvidí, že na jídlo úplně zapomněl.
,,Vlastně ne, nejedl jsem."
,,Tak co kdybychom se stavili v nákupáku a stavili se tam i na jídlo? Teda pokud ti nevadí bejt víc mezi lidma, vím, že předtím si moc vycházet ven nechtěl."
- FLASHBACK –
,,Říkám ti, že se mi nikam nechce!" prskal navztekaně černovlásek a pevně zatínal ruce do velkých kol u vozíku.
,,Jen na chvíli, potřebuješ čerstvej vzduch a malá vyjížďka ti prospěje," naléhal blondýnek, který to prostě nechtěl jen tak vzdát.
,,Nepotřebuju, aby na mě čuměli lidi a pošklebovali se mi, že jsem na vozejku!"
,,Sakra, kdo by se ti asi mohl smát? Co to vůbec plácáš za nesmysly? Navíc, od kdy ti záleží na tom, co si o tobě ostatní myslí?"
,,Nejde mi ani tak o to, co si myslí o mě, ale nebudu sledovat to, jak na tebe házejí smutný a soucitný pohledy proto, že se musíš zahazovat s někým, kdo není schopnej se sám o sebe postarat!"
,,Ale Sas-"
,,Prostě ti říkám, že nikam nejedu! Když bych chtěl jet ven, dojedu si na verandu. A konec diskuze!"
,,Proč seš pořád tak negativní? Já vím, že to máš těžký, ale taky moc dobře víš, že to chce ještě pár týdnů a zase budeš moc chodit."
,,Konec debaty!" vyštěkl naštvaně Sasuke a s vozíkem se rozjel pryč z obývacího pokoje, jen aby ho nemusel poslouchat.
- KONEC FLASHBACKU -
,,Myslím, že to zvládnu," zamumlal Sasuke po krátké odmlce a mírně se pousmál.
Co bylo, bylo. Teď musí Narutovi ukázat, že je lepší, než byl dříve.
***
Nejdříve se zastavili v supermarketu, kde si každý nakoupil to, co potřeboval, než se nakonec nechali výtahem vyvézt do třetího patra, na kterém se vyjímalo hned několik restaurací a spousta stolů, židlí a boxů.
Sasuke vyjel z výtahu sám a blondýnek před sebou tlačil nákupní vozík plný tašek s potravinami.
,,Tak na co máš chuť?" zajímal se.
,,Já ti ani nevím," zamumlal Sasuke a rozhlížel se kolem sebe.
Jeho žaludek nijak nevolal po přesmažených jídlech z KFC nebo mekáče.
ČTEŠ
Na vozíčku [SasuNaru/ItaDei - Na přání] ✓
FanfictionSasuke se po těžké autonehodě dostal na vozíček. Naděje na opětovné chození má opravdu velké, takže nic není ztraceno a naděje tu je. Naruto se o něj stará, jenže mladý Uchiha mu to svým nevhodným chováním nijak neulehčuje. Poznámka autorky: Děj se...