7. Nabídka

902 89 35
                                    

,,Dáte si něco k pití?" zeptal se Sasuke jako správný hostitel.

Byl skutečně jako vyměněný.

Naruto si smutně uvědomil, že se choval přesně tak, jako tomu bylo před tou šílenou autonehodou, kterou nezavinil. Nepříjemně ho z toho opět bodlo u srdce. Změnil se jenom proto, že ho vážně opustil? Že dostal to, co chtěl? Proč by ale jinak chtěl, aby se stavil společně s Itachim a Deidarou? Aby mu ukázal, že se bez něj má skutečně lépe? To bylo vážně dost hnusné, jestli tomu bylo skutečně tak.

,,Kafe by asi bodlo," kývnul Itachi.

,,Taky si dám," souhlasil dlouhovlasý blondýnek.

Tři zraky se stočily na lehce nervního krátkovlasého mladého muže, který těkal všude očima, jakoby se bál na něco, nebo respektive na někoho pohlédnout.

,,Jo, klidně," zamumlal tiše.

,,Chceš pomoct?" nabídnul se Itachi.

,,Jo budu rád," odvětil tiše Sasuke a zajel s vozíkem do kuchyně.

***

,,Tak co je novýho?" zeptal se zvědavě Sasuke, když se ocitl se svým starším bratrem v kuchyni.

,,Zasnoubil jsem se s Deidarou," řekl Itachi jakoby nic, přesto byla v jeho hlase dobře rozpoznatelná hrdost, pýcha a štěstí.

,,Opravdu? Tak to gratuluju!" pousmál se Sasuke, ale znělo to poněkud zkroušeně.

I on měl kdysi někoho, koho by rád o ruku požádal, až by nastal ten správný čas, ale díky svému nepěknému chování jej od sebe odehnal.

,,Díky," pousmál se Itachi a vypnul plyn, když konvice začala hlasitě pískat a signalizovat tak, že voda je již uvařená.

,,Jak se má Naruto?" zeptal se tiše Sasuke.

Itachi pokrčil rameny.

,,Už si se na to ptal v telefonu, ale budeš se ho muset zeptat pořádně sám, já jsem s ním mluvil teprve přede dvěma dny, potom, co jsi mi oznámil, že se odstěhoval."

,,Aha," vzdychnul Sasuke.

,,Snad se nestydíš," zasmál se Itachi.

,,O stud tady sice jde, ale ne tak, jak si myslíš," řekl Sasuke.

Itachi si pomyslel, že se vše začíná pomalu vracet do starých kolejí. Na jeho mladším bratrovi bylo vidět, že svého chování nejspíše upřímně lituje.

,Taky bylo na čase.'

,,Promluvte si," poradil mu proto.

,,Pochybuju, že bude chtít."

,,Bude," mrknul na něj a naskládal hrnky s kouřícím nápojem na tác, který vzal do rukou a následován svým mladším bratrem se vydal do obývacího pokoje, kde už seděli dva blonďatí muži v křeslech, zaujati do hovoru mezi sebou.

,,Tak co tu drbete?" vyrušil je Itachi zvesela blonďatou dvojici mladíků a postavil tác na stolek.

,,Mluvíme o svatbě," zaculil se Deidara.

,,A neměl bych u toho být náhodou taky? Myslel jsem si, že si bereš mě a ne Naruta," zazubil se Itachi.

,,S tebou už jsem to probíral a nijak ses mi k tomu nevyjádřil, takže teď se mou obětí stal Naruto," odvětil dlouhovlásek s úsměvem.

Itachi se posadil na gauč a Sasuke přijel s vozíčkem blíže ke stolu.

,,Nebudeš pak potřebovat nainstalovat nějaká držadla a tak? Až začneš chodit na rehabilitace?" začal s vyzpovídáním Itachi.

Na vozíčku [SasuNaru/ItaDei - Na přání] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat