PİSLİK '1

476 21 6
                                    


Başladığınız tarih?

Yeni okul..

>.<

Karşımda hiç bilmediğim bir okul belki adını ilk kez duyduğum bir kolej. Ah babamın işleri yüzünden kaç okul değiştim sayısını bile hatırlamıyorum. Annem bana yaklaşıp yanaklarımı öpüp

"Çok güzel bir okul hayatı seni bekliyor tatlım" dedi. Ah bu kadın ciddi mi ne zaman benim okul hayatım güzel geçti de bu geçsin.

"Yaaa ne demezsin, harika geçicek!"dedim alayla. Annem tek kaşını kaldırıp;

"Güzelim öyle deme bak söz bu sefer daha uzun süre buralarda olucaz"

"Anne, en son bunu dediğin zaman sadece 5 ay kaldık ya"

"..." Derin bir nefes alıp;

"Tamam anne çok güzel geçicek ben artık gidim" son kez sarılıp arabadan indim.

Okula doğru giderken bahçede kimse yoktu büyük ihtimalle ders başlamıştı. Okullar başlayalı yaklaşık iki veya üç hafta olmuştur ama ben bu üç hafta boyunca hiç okula gitmedim. Keşke hiç gitmesem ama annemde hiç çekilmiyor o yüzden okul daha çekici! geliyor. Okul kapısından girip etrafa göz atım. Şimdi sıra M. Yardımcısını bulmakta, nöbetçi öğrenciyi gördüğüm de oraya adımladım.

"Bakar mısın, M. Yardımcısının odası nerde acaba?"dedim. Kız bana bakıp eliyle sağ tarafı gösterip;

"Sağ merdivenlerden ikinci katta çıkın hemen karşısı zaten."dedi. Teşekkür edip merdivenlere yöneldim.

İkinci katta gelince odayı görüp oraya gittim. Kapıyı tıklayıp gel diye seslenince girdim.

"Merhaba hocam, ben yeni geldim de sınıfı mı öğrenecektim" başını sallayıp

"Ha sen Kemal Bey'in kızı mira olmalısın."dedi. Evet der gibi başımı salladım.

"12/B 4. Kat soldan son sınıf"

"Tamam hocam" kapıya yönelip çıktım.

Merdivenler sonun da bittince benim de canım bitti. Bu ne abi ya neden biz öğrencilere bu işkenceyi yapıyorlar. Her neyse sınıfa doğru ilerledim, kapıya iki kere vurup açtım. Tüm sınıfın bana baktığını hissetim ama ben sadece hocaya bakıyordum.

"Buyur?"dedi hoca.

"Hocam ben yeni öğrenciyim"dedim sonra bir ıslık sesi duydum. Kaşlarımı çatıp nerden geldiğini anlamaya çalıştım sonra bana duvar tarafındaki sondan ikinci sıradan bir salağın gevşek bir şekilde gülümsediğini gördüm. Takmayıp hocaya döndüm.

"Kendini tanıt ve boş bir sıraya otur"dedi. Şimdiden bu hocaya sinir olmuştum. Göz devirip karşımdaki sınıfa döndün o sırada da boş yer arıyordum. Duvar tarafından en arka sıra, gevşeğin yanı, cam tarafından iki çocuğun yanı birde ortada son sıradaki kızın yanı boştu.

"Mira, bu kadar yeter" diyip duvar kenarına yöneldim. Tam oturacaken bir ön sıradaki gevşeğin bana dönüp;

"Bebeğim orası dolu sen yanıma otur" diyip yana kaydı.

PİSLİK!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin