PİSLİK '4

394 28 10
                                    

Hoş geldinizzzz

Uyuyan güzel..

>.<

Hafta sonu bitmişti artık ve ben dün geç saate uyuduğum için uyanamıyordum. Bir kez daha alarm çalınca hızla kapatım uykuma devam etim.

Alarmın bilmem kaçıncı çalışıyla gözlerim açtım. Telefona uzanıp saate baktığım da şok oldum kahretsin geç kalmıştım. Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkayıp okul forma mı giyip  üzerine siyah sweatshirt giydim çorap olarakta kaplumbağali siyah çorabı giymiştim altına da yine siyah spor ayakkabımı giyip çantamı ve diğer şeyleri alıp koşarcasına aşağı inip masanın üstünden babamın bıraktığını tahmin ettiğim parayı alıp evden çıktım.

Benle eş zamanla Bora da çıkmıştı onu umursamadan hızla okula doğru yürümeye başladım. Biraz ilerlemiştim ki yanımda spor bir araba yavaşça ilerlemeye başladı. Camının yavaşça açıldığını gördüm sonra Bora'nın sesi duyuldu.

"Atla bırakim"

"Gerek yok"dedim ve hızımı biraz daha artırdım.

"İnat yapma derse geç kalcaz"aslında evet derse geç kalmak istemiyordum. Cevap vermediğimi anlayınca

"Peki sen bilirsin"dedi umursamazca. Tamam gideceken

"Tamam bekle"diyip arabaya bindim. Aslında arabası güzeldi hakkını yiyemem ve arabanın içi o kadar güzel kokuyordu ki neyse boş yaptım.

"Derse geç kalmayız dimi"diye sordum.

"5 dakkaya okuldayız"dedi kendinden emin bir şekilde ve araba birden çok hızlandı.

"Az yavaş ya uçucaz şimdi"diye bağırdım. Sırıtıp bana baktı sanki daha da olacak mış gibi hızı biraz daha artırdı.

"Ya önüne bak kaza yapcan şimdi"dedim endişeyle

"Çok mu korktun"dedi alayla

"Hayır tabi ki sadece şey işte"

"Ne şey?"dedi gülerek

"Ay sana ne be"dedim o sırada da okula gelmiştik zaten. Arabayı park ettikten sonra indik hızla okula doğru ilerledim. Karşımda beni bekleyen onca merdivene söylenerek çıktım

"Ne vardı da asansörü yaptırmıyorlar ki"dedin sinirli bir şekilde. Bora da sadece sırıtıyordu zaten.

Merdivenler bittince bende bittim. Ayaklarım çok ağrıyordu

"Bu okulun müdürü kim lan şikayet edicem ben hergün bunu çekemem"dedim isyan ederek.

"Babam"dedi alayla

"Ne" anlamamıştım babası ne alaka

"Müdür babam tabi okulun sahibi de"dedi

"Vay bee"dedim daha fazla oyalanma dan sınıfa doğru yürüdüm o da arkamdan geliyor du. Kapıyı çalıp içeri girdim. Kahretsin ders biyoloji miymiş

"Geç kaldığımız için özür dileriz hocam"dedim. Ben demeseydim boranın diyeceği yoktu.

"Bir daha olmasın geçin yerinize"dedi hoca. Göz devirmemek için kendimi zor tutum. Yerime geçip kitabımı çıkardım o sırada da Buse malın sesi geliyordu. Bir kaç dakka sonra tekrar ses gelince hoca gözünü çiftin üzerine dikti.

"Buse bu kaçıncı uyarım!"diye bağırdı. Ah sonunda güzel birşey yapmıştı.

"Ama hocam-"sözünü tamamlamasına izin vermeden

"Kalk ordan Mira'nın yerine geç mira sende Bora'nın yanına otur"demesiyle gözlerim yerinden çıkacak kadar büyüdü

"Hocam benim ne suçum vardı?"dedik üzgün bir şekilde

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PİSLİK!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin