Edward Mordake era un barbat talentat la muzica, la pictura si era bun. Dar avea un singur defect: avea 2 fete. Fata din spate era fata lui, cu care gandea el, o fata buna. Adica mai pe scurt fata din fata era el, dar alta se crede ca era un demon. Ii povestea zilnic despre cat de "frumos" este iadul, si vroia sa il convinga sa omoara macar un om. Cand a ajuns la varsta de 23 de ani a innebunit( ganditiva ca a rezistat peste 8000 de zile, a rezistat ceva). Cand fata diabolica dormea, Edward a reusit sa o otraveasca( daca nu ati inteles de mai sus, fata era complet alta persoana, fara corp, aceasta nu manca, fiindca nu avea burta, deci otrava i-a ramas in gura). Acesta a rugat medicii sa il ajute sa scape de fata cea diabolica, fiindca stia ca daca nu scapa de ea, o sa il bantuiasca si in mormant. Din cate am auzit, fata i-a spus lui Edward( "Nu ai scapat", am uitat sa zic, fata nu vorbea, aceasta doar vorbea cu gandul lui Edward, a da, si am zis "am auzit" fiindca e singura parte care nu stiu daca e adevarata). Dupa nimic, nu se stie daca a scapat sau nu. Dar unele informatii zic "Acesta nu este singurul caz, au mai fost si se vor mai intampla".
Si repet, partea de groaza este ca era alta persoana legate de el, persoana fara burta, fara corp. Inca sunt mituri cum a rezistat.