1.El este printre fenomenele cele mai discutate online,și pe bună dreptate - Slender Man este un tip înfricoșător, el inspiră teamă pentru era digitală. De asemenea, cunoscut sub numele de "Slenderman", el are cel puțin o jumătate de alte porecle, printre care "Slendy", "Omul Tall", a spus Slim "," picioare lungi Daddy "și"The Operator ".Palavrageala online despre el a început în 2009, când au aparut fotografii misterioase apărute brusc in care este o siluetă înaltă, imbracata fantomatic în întregime în negru urmărind copii mici în scoli si in locuri de joaca. Se spune că cei care au facut fotografiile nu au fost niciodată văzuti,disparițiile lor au fost puse pe seama Slender Man , așa cum au fost cele despre mulți copii nevinovați, și chiar unii adulti, de peste tot de prin lume.
2. El are 8 metri înălțime, are tentacule și nu are fata.
Veți ști cine e Slender Man când îl vezi. Potrivit Internetului, el e slab, are intre opt si zece metri înălțime, și în loc de brațe și mâini are mai multe tentacule,. Mai ciudat este ca Slender Man nu are un chip. În fotografii și desene fata lui este goala.Parca e o pată de cerneală neclara sau înfășurat într-un tifon ca o mumie.
3. El poate modifica forma lui, devin invizibil, și se poate teleporta din loc în loc
În cazul în care nu a fost evident că avem de a face cu o entitate supranaturala, potrivit unor surse online Slender Man isi poate schimba înfățișarea după bunul plac.El poate devenii invizibil si se poate teleporta oriunde in lume, prin îndoirea spațiului și a timpului. (Daca te intrebi de ce el nu a fost prins ... ei bine, duh!)
4. Slender Man este un Snappy Dresser
Marca vestimentara Slendy creeaza costume negre,iar în unele fotografii el chiar apare pe site purtand o cravată! În afară de faptul că un singur detaliu - cravata - garderoba lui Slender Man variază în reprezentări fizice ale lui.Hai sa recapitulam toate detaliile despre Slender Man ca sa fiti cu ochii in patru: un om fără chip care are intre opt si zece metri cu tentacule , îmbrăcat impecabil într-un costum negru elegant și cu o cravată. Nu cred ca poate fi confundat cu altcineva
5. El te imbolnaveste apoi te ucide
Nimeni nu știe cum isi alege Slender Man alege victimele sale, dar odată alese, ele vor fi urmarite, duse intr-un loc izolat (cel mai adesea în pădure), și ucise. Unii spun că el se imprieteneste cu cei pe care intenționează să-i omoare, pacalindu-i cu bunătate și simpatie. Alții spun că face codițe victimelor sale cand este invizibil.Exista o boala numita "Boala Slender," simptome care includ greață, sângerări nazale, coșmaruri, halucinații, și "paranoie Dacă începeți să prezentați oricare dintre acestea simtome aveti grija.