Cum se supraviețuiește în filmele de groază.

2.4K 81 22
                                    

Deși semne apar la tot pasul, cei mai mulți tineri nici măcar nu își dau seama că se află într-un film horror și că sunt ținte vii. Nu fii unul din ei și cască bine ochii la ce se întâmplă în jurul tău. Dacă vei observa cel puțin unul din aceste semne, este foarte probabil să te afli într-un film horror.


1. Întâlnesști copii care vorbesc cu fantome sau în limbi nemaiauzite;



2. Animalele încep să se poarte ciudat, să latre sau să scheaune fară motiv;



3. În orașul în care plănuiești să te muți sau pe care urmează să îl vizitezi exista legende locale sau povești despre spirite malefice, moartea violentă a unor rezidenți sau fenomene paranormale;



4. Orice fel de premoniție sau sentiment că ceva rău urmează să se întâmple;



5. Reportaje de știri despre oameni care se poartă bizar sau despre criminali în serie care sunt căutați de poliție;



6. Probleme de electricitate – este bine știut că un criminal sau spirit va ataca fie în timpul unei furtuni, fie când e o pană de curent;



7. Fii atent la muzica de fundal – este cel mai bun semn că ceva rau urmeaza sa se intample;



8. Evita nopțile cu lună plină, Halloween-ul, sexul în pădure sau în mașina parcată la marginea orașului.


Ai identificat unul, câteva sau toate din semnele de mai sus. Atunci este cât se poate de clar: te afli într-un film horror și, dacă vrei să supraviețuiești, respectă următoarele sfaturi.


1. Niciodată, dar niciodată nu te apropia de zona din care se aud sunete ciudate.


Serios, nu fă pe detectivul dacă auzi un sunet suspect în apropiere de tine, doar fugi. Persoanele curioase mor cel mai repede.


2.Dacă un spirit malefic îți spune să pleci din casă, PLECI!


Nu încerca să chemi vreun medium, spiritul se va enerva. Dacă zboară televizoare și oameni prin casa ta și vezi umbre sinistre pe hol, atunci pleci dracului din casa în care te afli.


3.Dacă toate indiciile îți spun să te cari, TU TREBUIE SĂ TE CARI.


Dacă se întâmplă lucruri extrem de ciudate, vezi reflexii cu alte persoane în oglinzi, apar oameni pe care nu-i ști, fostul proprietar a fost ucis , cineva face ca obicetele din jurul tău să leviteze sau vorbește în limbi ciudate, sau îi place să te privească dormind, intri într-o cameră unde becul pâlpâie, tot ce trebuie să faci este SĂ TE CARI.


4. Verifică întodeauna de două ori.


Nu te urca în mașină până nu verifici bancheta din spate. Uită-te în dulap, sub pat, după perdeaua din cameră sau cea din duș. Spiritele și criminalii au obiceiul să se ascundă pe acolo.


5. Trebuie să-ți faci prieteni proști sau înceți.


Așa ai cele mai mari șanse supraviețuiești mai mult. Prietenii înceți sunt prinși repede, iar cei proști se îndreaptă exact în locurile din care se aud sunete ciudate.


6. Asigură-te că emort.


Ai reușit să ucizi criminalul sau monstrul care te urmărea. Mai verifică înainte să crezi c-ai scăpat. Împușcăl, scoate-o inima, fă tot posibilul că viața ta nu va mai avea parte de aventurile pe care le-ai avut.


7. Dă telefonul pe silențios.


Mereu vei fi sunat la un moment nepotrivit.


8. Deplasează-te în grup.


Stați mereu împreună, niciodată nu vă despărțiți. Atacați din toate părțile.


9. Dacă vă despărțiți, să nu existe un grup de doi care să fie într-un cuplu.


Cuplurile care sunt despărțite de grup mereu mor primii, se sărută și nici nu observă când cineva se strecoară pe lângă ei. De obicei, băiatul încearcă să o salvez pe fată. Vă anunț de acum băieți, nu trebuie să salvați pe nimeni și nu trebuie să vă credeți batman dacă doriți să supraviețuiți.


10. Nu te ascunde sub pat.


Este primul loc în care vei fi căutat. Mai ales dacă te caută o fantomă. Adică na, pentru numele lui Dumnezeu, e o fantămă, te va găsi!


11.Nu face sex.


Abstinența îți va salva viața.


12. Nu trage niciodată concluzia că totul s-a terminat.


Vei mai trece de cel puțin trei ori prin situații asemănătoare. Dacă scapi de fiecare dată cu viață, fie ai respectat regulile de mai sus cu strictețe, fie tu ești ucigașul.



Iată alte lucruri care se vor întâmplă dacă ești într-un film de groază:


1. Dacă spui că „Totul este în regulă", în următoare secundă ceva rău se va întâmpla;



2. Atunci când ești urmărit și alergi, te vei împiedica. De multe ori. Dacă ești femeie, te vei lovi la picior sau îți vei suci glezna;



3. Ucigașul va fi mereu în spatele tău;



4. Așteaptă-te ca mașina, nou nouță și perfect funcționabilă până atunci, să nu pornească atunci când ai cea mai mare nevoie;



5. Daca ești negru, o fată sexy, sportiv, bătăuș sau drogat așteaptă-te să mori printre primii.



Legende de groazăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum