Tabla Ouija a fascinat lumea inca de la aparitia sa din 1890, atunci cand a fost creata pentru a distra invitatii ca joc de societate. Abia in timpul Primului Razboi Mondial, aceasta tabla a vorbirii cu spiritele a devenit temutul obiect cunoscut in prezent, deoarece ocultistii din acea vreme au utilizat-o drept obiect de divinatie. Multi cultisti si reprezentantii unor religii puternice din lume si-au indemnat chiar credinciosii sa nu foloseasca astfel de obiecte pentru ca acestea ar fi un semn al posedarii demonice.
Crestinii traditionali considera ca tabla Ouija este o superstitie, iar comunitatile stiintifice au reusit in nenumarate randuri sa arate ca nu exista nimic paranormal sau supranatural in miscarile acesteia, atribuind miscarea indicatorului care se foloseste pe tabla efectului ideomotor, un fenomen psihofiziologic obisnuit. Cu toate acestea, tabla supranaturala care permite individului sa ia legatura cu spiritele din alte lumi este foarte populara in lume. Si filmele in care apar astfel de obiece au ajutat la popularizarea lor in randul acelora care au o fascinatie pentru obscur.
Tabla Ouija este o bucata de lemn patrata care are desenate literele alfabetului si cifrele de la 1 la 9 pe ea, precum si cuvinte simple perecum DA, NU, “La revedere” si uneori “Buna”.
Cum folosesc tabla Ouija?
Tablele Ouija sunt usor de folosit si o astfel de sedinta dureaza in medie intre 15 minute si o ora, depinzand de “raspunsurile” primite din eter de catre cei care realizeaza o astfel de sedinta. Este nevoie de doua persoane pentru a utiliza tabla si se recomanda ca o persoana sa fie de sex feminin si cealalta de sex masculin. Acest lucru nu este insa obligatoriu.
Practicantii spun ca si timpul din zi in care se desfasoara o astfel de sedinta conteaza, caci spiritele ar fi mai atrase sa vorbeasca atunci cand nu exista intemperii si influente din afara. Noaptea reprezinta cea mai buna perioada in care o astfel de tabla Ouija poate fi utilizata cel mai bine pentru a vorbi cu mortii.
Bineinteles, atmosfera in care se desfasoara o sedinta Ouija trebuie sa fie una sumbra. Stingeti luminile, aprindeti cateva lumanari si nu uitati sa evitati distragerile de la activitate precum televizorul sau muzica ori calculatorul. Concentrati-va in semi-intuneric pentru a primi cele mai bune raspunsuri de la spirite.
Tabla Ouija folosita de mai multe persoane
Pentru a folosi tabla Ouija mai bine denominati inainte de inceperea sedintei cine va fi mediumul, adica cel care pune intrebarile in mod oficial. Daca orice persoana care asista la sedinta poate pune intrebari, o singura persoana ar trebui sa intrebe direct spiritele, aceasta devenind un fel de liant intre lumea eterica si cea materiala.
Pentru a obtine rezultate bune, asezati-va jos si stati fata in fata cu partenerul de sedinta, atingandu-va genunchii si tinand tabla in poala. Puteti folosi si o masa daca va incomodeaza in vreun fel sa stati pe jos.
Cand sedinta este gata de a incepe, puneti impreuna mana pe planseta sau aratator. Ambele maini ale fiecarui participant la sedinta trebuie puse pe aratator, dupa care se vor face cateva cercuri cu acesta pe tabla, pentru a “incalzi” aratatorul.
Trebuie sa va decideti de la inceput ce doriti sa aflati si sa aveti o atitudine pozitiva, enuntand ca va doriti ca spiritele cu care veti conversa prin interrediul tablei Ouija sa fie bune, energiile negative trebuind eliminate inca de la inceput.
Incepeti sesiunea de spiritism cu tabla Ouija punand o intrebare simpla al carei raspuns sa fie unul “da” sau “nu” si aveti rabdare, uneori dureaza pana cand tabla intra in conexiune cu spiritele. De indata ce tabla incepe sa functioneze, multimiti spiritelor pentru ca va asculta si va raspund la intrebari si nu puneti intrebari amuzante sau stupide, al caror raspuns stiti ca v-ar face sa va ingrijorati degeaba. Spre exemplul nu are niciun rost sa intrebati cand veti muri, pentru ca raspunsul va poate ingrijora peste margini.
Nu credeti tot ce aflati de pe Tabla Ouija. Nu intotdeauna aceasta va spune lucruri adevarate, asa cum nicaieri nu exista un adevar suprem. Nu suparati spiritele intrebandu-le sa va arate daca sunt reale, va puteti trezi cu surprize.
Dupa ce terminati sedinta se spiritism pe tabla Ouija nu uitati sa o inchideti ducand aratatorul spre semnul “La revedere” si mai apoi va luati mainile de pe acesta.
Pentru a avea parte de o sedinta la tabla Ouija cat mai profitabila, luati o a treia persoana care sa asiste la sedinta si sa scrie raspunsurile pe o foaie de hartie pentru ca nu de putine ori cuvintele sunt silabisite mult prea repede, iar participantii la sedinta pot sa nu inteleaga ceea ce le este spus. Incercati sa nu beti bauturi alcoolice sau sa fumati inainte de a incepe sedinta pentru ca va avea rezultate mai bune. In cazul in care primiti raspunsuri jignitoare nu stati pe ganduri si terminati sedinta. Nu doar ca veti enerva spiritele si mai tare, insa veti avea o dispozitie proasta si dumneavoastra.
Spiritismul cu tabla Ouija este o modalitate placuta de petrecere a timpului impreuna cu prietenii, asta daca nu credeti prea multe din cele ce vi se spun in timpul sedintei de catre spirite. Totul poate fi (si, de cele mai multe ori este) o farsa sau o distractie intre prieteni.