Illuminati si legaturile sale cu ISIS

2.9K 63 2
                                    

Bun, deci toti cred ca stim ce s-a intamplat in aceste zile in lume.Ce mai, asta este deja pe buzele tuturor.Chiar si nea Gheorghita care nu are televizor spune ,,Je suis Charlie,,. Dar oare ce se afla in spatele acestor intamplari?Sa fie Illuminati?? Eu cred ca da si va voi explica si de ce.
In primul rand, ISIS, nu va suna cunoscut deloc?Nu?Bine, va zic si ce este cu Isis.Ea Marea majoritate stiu de ISIS ca fiind ,,Islamic State in Iraq and Syria,,. Dar oare mitologia  nu are nici o legatura cu toate aceste?Ba da, Isis fiind una dintre cele mai importante figuri din “şcoala misterelor”, favorita francmasoneriei şi organizaţiei Illuminati.Isis, in mitologia egipteana era zeita magiei si a vrajilor. Casatorita cu fratele ei, Osiris (deci, ea practica si incestul!), cei doi dau nastere la celebrul Horus.Dar cine mai e si Horus  asta?De ochiul atotvazator ati auzit?Ochiul Illuminati?Ei bine, a doua denumire a acestuia este Ochiul lui Horus.Deci, legatura  pare acum destul de clara, no??
Acum, să revenim la liderul actual al organizaţiei ISIS, Abu Bakr Al Baghdadi. Chiar suntem luaţi de proşti!? Cine ştie puţină istorie şi geografie, îşi dă seama de unde vine numele, care are rolul de a manipula masele arabe. După moartea profetului Mohamed, în anul 632, o schismă apare în lumea musulmană nou înfiinţată, referitor la cine ar fi trebuit să fie “moştenitorul” profetului. Şiiţii credeau că ginerele şi vărul profetului ar trebui să conducă noul stat islamic, datorită înrudirii sale cu Mohamed, pe când şuniţii credeau că Abu Bakr, unul din primii discipoli ai profetului ar trebui să fie urmaşul său spiritual. Şiiţii reprezintă astăzi minoritatea în rândul musulmanilor (15%) şi sunt situaţi în special în Iran şi Iraq. Cât primeşte celălalt nume (Al Baghdadi) e clar că el face referinţă la Baghdad, fosta capitală a Babilonului şi actuala capitală a Iraq-ului. Mai are cineva vreo îndoială cu privinţă la acest lucru?Dupa parerea mea, acesta nici nu exista.Deci, in concluzie, Al Baghdadi sau “Şeicul invizibil” este noul terorist inventat de SUA şi Occident… nu sunt decât două poze cu el! În numele său, poate izbucni un război serios în Orientul Mijlociu!

Voi ce credeti? Exista vreo legatura intre aceste organizatii??

Legende de groazăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum