Acum 100 de ani, o femeie născuse o fetita. Fetița crescuse, până la 7 ani, după care mama ei nu o mai suporta. Într-o zi, mama ei și Samara au mers în spatele casei ei, să culeagă flori. Samara nu a observat ca mama ei avea un sac în spate. Samara culegea flori, apropiindu-se de fântâna din spatele casei. Mama ei o urmărea intens, gata să o omoare. Samara era interesată de cum arăta apa în fântână, pentru că nu știa cum arăta. Acela era cel mai potrivit moment, când mama Samarei se apropie și o pune pe Samara în sac, apoi o aruncă în fântână.
Exact la 7 zile, Samara a înviat și și-a propus să se răzbune. Samara pregătea răzbunarea, când a aflat că mama ei mai va avea un copil.După un an, spiritul Samarei a intrat în bebeluș, așteptând momentul mesei bebelușului.
Samara a început să vorbească:
"Mami, de ce mai aruncat în fântână?"
"Mami, nu eram fata ta?"
"Mami, o să îtț fac mult mai rău decât mi-ai făcut mie, să suferi mai rău..."
Samara nu avea în plan să distrugp bebelușul, fiind o soră model pentru el.Mama ei nu a băgat în seamă acele mesaje, iar, exact la 7 zile, s-a anunțat decesul unei femei tinere.
Acum se spune, când te uiți la caseta fără nume și vezi un videoclip ciudat, v-a suna telefonul. O persoană v-a spune: "7 zile", iar exact la 7 zile, Samara va apărea din televizor, omorând persoanele care au vizualizat acea casetă. Nimeni nu scapă de "Blestemul Samarei Morgan".