Camera 222, fantome ''bune'' (poveste trimisă de o fană)

2.6K 81 5
                                    

O fată care e studentă și caută o cameră de hotel unde să stea pe timpul anului școlar sau cum e la universitate.

Și găsește tipa o cameră la un hotel din New York parcă, și merge la recepție și recepționera îi spune că e deja ocupată. Apoi dă tipa anunț în ziar și o sună unu' cu voce extrem de groasă. Îi dă adresa și se face comodă. Camera era destul de ciudată dar fata nu avea încotro. Se făcuse 12 noaptea și comandase o pizza. Se dusese până la baie să se spele pe mâini. Se uită în oglindă și văzu că nu are colțuri si mai văzu că iese o chestie din prosoape.Era fata dinaintea ei care a stat cu chirie și a murit pentru că s-a tăiat cu colțurile oglinzii fiind obligată de proprietar. Și vrea să o avertizeze. Veni și băiatul cu pizza.Băiatul cu pizza era propietarul. Numai că în loc de pizza erau mini-arme dinalea ca la samurai.Erau ca niște lame de ferăstrău dinalea rotunde.Și i-a luat gâtul cu alea apoi s-a regăsit tipa aia cu fantoma din prosoape și l-au omorât pe proprietar care jurase că următoarea fată care îi calcă în cameră va muri în chinuri pentru că el credea că o adolescenta i-ar fi omorât fiica și vroia să se răzbune. 

Legende de groazăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum