Obudziłam się z potwornym bólem głowy.Rozejrzałam w około.Było pięknie.Leżałam na wielkim łóżku z niebieską płachtą.Na przeciwko złota toaletka z drogimi kosmetykami takimi jak na przykład puder z Coco Chanel ,tuż obok była duża szafa. Czy ja jestem w niebie ?Zaraz obok mojego łóżka leżała na stoliczku kartka. Szybko sięgnełam po nią.
Jeśli to czytasz to znaczy ,że się obudziłaś. :) Nie długo przyjdzie do ciebie Luke . Wszystko Ci wytłumaczę.
Ps.Napisałbym do zobaczenia kotku ale wiem ,że nie lubisz jak tak się do ciebie mówi. Beau.
Poszczypałam się w policzek myśląc ,że to zwykły sen ale niestety albo stety myliłam się.Leżałam tak chyba z 10 minut gdy do pokoju wparowało dwóch takich samych kolesi albo jeden i widzę podwójnie.?Tak czy siak byli zabójczo przystojni i żaden z nich nie miał koszulki.Trzeba przyznać ,że ciało mieli idealne.
-Hej.Może wiesz ale przedstawimy się ja jestem Luke a to mój brat bliźniak Jai
-Co ja tu robię?!-nie wytrzymałam miałam dosyć tych cholernych porwań.Za grosz prywatności.-Czy może mi ktoś wytłumaczyć co to się dzieje ?
-Jak już mówiłem albo starałem się powiedzieć bo ktoś mi przerwał nic Ci nie zrobimy nie musisz się bać.Beau Ci dziaj wszystko wytłumaczy.Jesteś głodna? Zrobiliśmy gofry z nutellą,jeśli masz ochotę możesz pójść i zjeść a my idziemy teraz ponieważ mamy spotkanie gangu.-GANGU?!Do jasnej cholery znowu jakiś zryty gang ? Dlaczego nie mogę być normalna .?-Nie wytrzymałam zaczęłam płakać jak bóbr i robiłabym to dalej gdymy nie to ,że oboje zaczeli mnie przytulać.
-Tak Janokians.Nie przejmuj się wszystko będzie dobrze.-
Wyszli.Położyłam się znowu do łóżka gdy nad moją głową pojawiła się świecąca na żółto lampka.Ucieknę.
Wstałam najszybciej jak potrafiłam ,ponieważ ostry ból głowy nie dawał za wygraną.Tuż za moim łóżkiem znajdowało się okno.Cholera jestsm na 2 piętrze.Trudno teraz albo nigdy.Gdy tylko zeskoczyłam ogarnął mnie okropny ból obu kostek u nóg .Kurwa,skręcone !Ale teraz było za późno musiałam uciekać.Po paru metrach nie wytrzymałam.Zemdlałam.
Wiem krótkie rozdziały ale nie długo to się zmieni :) Teraz stwierdziłam,że do tego dorzucę Janoskians ♡
CZYTASZ
Zostań dla mnie.
Storie d'amoreAnnie.Jest zwykłą dziewczyną która wiedziała co to wolność i swobota dopóki w wieku 6 lat została porwana.Jak od tego czasu zmieniło się jej życie ?