Mielőtt elindultam volna Tommyékhoz, még volt pár dolgom. Elősször csináltam magamnak egy kis ebédet. Tegnapról még maradt tészta, így spagetti (miért érzem hogy nem így kell leírni?!) mellett döntöttem. Hamar megcsináltam, körülbelül 15 perc múlva már az asztalnál ültem és ettem. Siettem, hogy maradjon időm még zuhanyozni is. Mikor végeztem egyből rohantam a fürdőszobába. Egy hideg zuhany keretében még átfutott egykét gondolat a fejemen, majd mentem is öltözni. Egy fekete pólót vettem fel, amin az a szöveg állt: "Try me". Őszíntén, nem nagyon hordom ezt a pólót, de most nem azt figyeltem mit veszek fel, hanem csak azt hogy készüljek már el. Kikaptam szekrényemből egy kék pulcsit, és egy fekete farmert és felvettem őket. Bőröndöm már előre bepakoltam, így már nem volt sok az indulásig. Fújtam magamra egy kis parfümöt, megigazítottam a hajam, felvettem a cipőm, és már kint is voltam az ajtón. Késésben voltam, ezért szinte már futottam a villamosig, de elértem. 20 perc múlva már a vasútállomáson is voltam. Nem kellett sokat várni, már indult is a szerelvényem, épp hogy felszálltam. A 40 perces úton nagy részben zenét hallgattam, de amikor elterelődtek gondolataim elkezdtem írni a jegyzetembe azokat a dolgokat amiket szeretnék majd csinálni a srácokkal amíg így együtt vagyunk. A listán többek között szerepelt egy közös vlog, amit rögtön akár holnap is megcsinálhatnánk, így ez került az élre.
Hamar megérkeztem, és már Tommy várt rám az állomáson. Egy ökölpacsi kíséretében a kocsihoz sétáltunk amiben Wilbur ült. Tommynak még nincs jogosítványa, így valaki kellett aki vezet.
Sofőrünk rendesen végig méregetett, majd mosolyogva köszönt:-Hello George!- mondta.
-Szia Wil!- válaszoltam.
-Indulhatunk?- kérdezte Tommy izgatottan.
-Uram?- nézett rám Wilbur.
-LET'S GOO!- kiálottam.
Erre válaszul két nagy mosoly érkezett, és már gurult is az autó. Wilbur tekintetét többször is elcsíptem, ahogy engem néz. Ez két okból is zavart:
1. Neki nem az utat kéne néznie?!
2. Ezt mégis miért csinálja? Úgy értem..nem ez az első hogy találkozunk, mégis úgy csinált mintha életében most látott volna elősször, és kezdett idegesíteni. Arra is gondoltam már, hogy valami a hajammal van ezért megpróbáltam igazgatni egy kicsit.
10 perc elteltével már Tommyék házánál is voltunk. Kiszálltunk a kocsiból, Tommy segítettt a csomagjaimmal, és bementünk a házba. Tommy szülei nincsenek otthon, erre a hétre elutaztak, csak azért hogy ne zavarjanak minket. Mikor bementünk a többiek már ott ültek a kanapén és vártak minket. Legalábbis.. Tubbo és Jack voltak ott. Niki a konyhában készített üdítőt a fiúknak.Szevasz Gogy!-köszöntek kórusban.
Sziasztok scrácok!-válaszoltam.
-Érezd otthon magad!- mondta Tommy kedvesen, majd elment hogy megnézze hogy boldogul Niki.
-Segítsek a tájékozódásban?- kérdezte Wilbur.
-Esetleg- mosolyodtam el.
-Akkor erre tessék- mutatott a lépcső felé.- Itt kell felmenni a szobákhoz. A földszinten csak a konyha van, a nappali, Tommy szüleinek a szobája, egy fürdő és a pincelejárat arra- magyarázott- tehát minden érdekes itt fent található.
Amint felértünk a lépcsőn folytatta is.-Az, ott veled szemben Tommy szobája. Ott szokta felvenni a videóit, ott szokott streamelni stb. Attól balra az egy vendég szoba. Ott alszik Niki. Amellett van egy mosdó, amiből nyílik egy fürdő. Tommy szobája mellett jobbra van egy kisebb konyha féle, ahol van egy hűtő, egy szekrény tele nasikkal..meg persze pár normális kajával- viccelődöt..- arra még van egy fürdőszoba és ott amelett, na az lesz ott a te szobád.-fejezte be.
YOU ARE READING
A kamerák mögött (dnf fanfiction)
FanfictionGeorge és Dream, a két fiatal titokban odavan egymásért, de nem tudják ezt bevallani a másiknak, félve attól, hogy ezzel tönkretennék barátságukat. Hamarosan sor kerül első találkozásukra, és George úgy dönt nem rejtegeti tovább az érzéseit. Mit l...