Ma viszonylag korán keltem az izgatottság miatt. A meglepetésért, a nézőknek még nem mondtuk, de egy nagy DSMP találkozót szervezünk már egy ideje és végre úgy néz ki hogy megvan a menet:
1. FelvonásElősször is a tervek szerint ma átmegyünk Tommyékhoz. Pontosan még nem tudom kik lesznek ott,mivel volt egy kis kavarodás de délutánra már biztosan kiderül. Szőke haverunknál alszunk, majd másnap jöhet a második számú felvonás. Lassan elmúlt egy hete hogy nem streameltem ezért fontolgatom hogy mielőtt még elindulok bejelentkezek egy kicsit, hogy tudják még élek, meg aztán feltünő sem szeretnék lenni. Körülbelül 2 óra fele indulok, 7 óra van, ha 10 percen belül felkelek belefér az időmbe.
Lassan kikecmeregtem az ágyamból, majd elmentem fogat mosni. Belenéztem a tükörbe és rájöttem hogy nekem még túl korán van hogy elkezdjem ezt a napot, de már nem volt visszaút. Mikor végeztem visszamentem a szobámba és felöltöztem. Délutánig volt még pár órám, ezért egy szürke melegítőt vettem fel egy kék pulcsival. Elindultam a konyha felé hogy valami reggeli félét készítsek, amit magamba tudok tömni ilyen korán. Gabonapehely mellett döntöttem és már indultam is a hűtő felé elővenni a tejet amikor a telefonomon egy értesítés kiszúrta a szemem:Dream: Jó reggelt Gogy! Hogy aludtál?<3
Az időeltolódások miatt én is mindig írok neki egy jó éjt üzenetet mielőtt lefekszem, és ő sem felejt el jó reggelt kívánni mielőtt nyugovóra térne, tehát nem lepett meg viszont ez az üzenet most mégis jobban esett mint a többi. A tőrődés érzése.. Mennyire jó ilyen üzenetekre kellni! Meleg érzés futott végig a testemen. "Csodás napkezdés"-gondoltam és már írtam is válaszom.
Gogy: Reggelt Álomszuszék!:) Viszonylag jól de ahogy látod korán fennt vagyok. Na és te?
Leraktam a telefont tudva, nem valószínű hogy 5 órán belül kapok választ. Megcsináltam a műzlit és leültem enni. Reggeli közben szeretem végiggondolni a napom menetét: miket kell megcsinálnom, mik azok amik várhatnak még stb. Viszont a mai reggel más volt. Gondolataim csak úgy cikáztak a fejemben és végül zöld barátomnál álltak meg. "Látni fogom őt. Ott lesz velem. Szemtől szemben. Élőben. Nem fülesem mikrofonján fogom hallani mély hangját hanem ott. Magam előtt. Nincs több titkolózás. 3 éve várok erre a pillanatra és végre elérkezett. Végre láthatom a legjobb barátom arcát, sőt, láthatom Őt." Azt hiszem még csak most kezdem felfogni. Egy valaminél viszont mégis megakadtam: "legjobb barát" Régóta ismerem Dreamet. Az évek során egyre szorosabb lett a kapcsolatunk. Szorosabb mint bárki mással az SMP-ből. Ahogy ismertebbé váltunk az interneten, úgy egyre több követőnk, majd rajongónk is lett. Ezzel együttjárnak a különféle teóriák is, mint például hogy a maszkos szőkeség és én titokban együtt vagyunk de amíg nem találkozunk élőben nem szeretnénk nyilvánosságra hozni. Elősször poénre vettük az egészet.. legalábbis én. De aztán mikor kezdtük egymást jobban megismerni, már nem csak barátom hangját hallottam hanem láthattam is belőle valamit.. Nem is tudom elmagyarázni. Többet érezhetnék iránta mint barátság? Nem hiszem...hiszen még sosem láttam, ráadásul én a lányokhoz vonzódok..tudásom szerint.... És ha ő érez többet? Dreamről tudni lehet hogy szeret flörtölgetni és szereti bolondítani az embereket. De néha mégis mintha komolyan gondolta volna amiket beszélt...amikor azt mondta aranyos vagyok..a hasam összeszorult és az egész lényemet végigjárta egy ismeretlen érzés. Hál' istennek nem vagyok az a "pirulós" típus így rajtam kívűl senkinek nem tűnhetett fel. A privát beszélgetéseinkről nem is beszéltem... Mivan ha próbál lépni felém de gyökér vagyok és nem veszem észre?! Gondolataimból telefonom zökkentett ki. Az értesítés ismerős hangzásából egyből tudtam, üzenetem jött. De mégis kitől? Dream még nincs ébren és a többiek is valószínűleg alszanak. Felálltam hogy elmenjek mobilomért. Végül a gondolatmenetemet szőke barátomról azzal zártam le hogy biztosan mindent túlgondolok, mint általában. Megnyomtam eszközöm bekapcsoló gombját és hirtelen ledermedtem.
Új üzenet: Dream
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kamerák mögött (dnf fanfiction)
FanficGeorge és Dream, a két fiatal titokban odavan egymásért, de nem tudják ezt bevallani a másiknak, félve attól, hogy ezzel tönkretennék barátságukat. Hamarosan sor kerül első találkozásukra, és George úgy dönt nem rejtegeti tovább az érzéseit. Mit l...