AHHH NEHARAGUDJATOK HOGY ÍGY
ELTÜNTEEM:( VISZONT!! EMIATT MOST EXTRA HOSSZÚ ÉS EXTRA DURVA RÉSZT KAPTOK, KÉSZÜLJETEK FEL, és mindenkinek jó olvasást<3-Szóval -emelte fel hangját a szőke- van egy "tervem". Az egész úgy nézne ki, hogy George fogja indítani a streamet. Csak ő lesz ott, senki más.- magyarázta- Én, a másik szobából fogok face cam és mikrofon nélkül játszani, ugyebár az smp-n. Majd körülbelül 10-20 perc után, besétálunk Gogyhoz!
De, persze nem egyszerre. Majd ahogy jön. Mit szóltok? -vázolta fel ötletét.- Na várj.-szólalt meg elsőként Jack- Most akkor mi addig itt leszünk, mondjuk a nappaliba és...és aztán mivan?!?! Oké. Elvesztettem a fonalat- ismerte be.
-Gyere, majd én elmagyarázom.- állt fel Tubbo, és kísérte el kopasz barátját a konyhába.
Így Niki, Tommy, Will és én maradtunk.
-Igazából hogy őszinte legyek, nekem teljesen mindegy hogy mi hogy lesz, csak streameljünk!- jelentette ki Wilbur sietősen.
-Igen, szerintem is!- értett egyet Niki.
- Én meg már rég beleegyeztem szóval, szerintem megtárgyalva.-mosolyodtam el.
-Oké! Akkor menjünk is készülődni! George, gyere velem, megmutatom a stúdiót.- szólt Tommy
-Indulok is!- ugrottam fel a kanapéról.
Felmentünk a lépcsőn és bevitt a szobába. Őszintén, élőben sokkal nagyobbnak tűnik mint a kamerákon keresztül.
Megmutta hogy mit hogyan kell kezelni, hiszen azért mégis csak más mint ami otthon nekem van.Utoljára még megbeszéltük hogy a többiek nézik a streamet, és ha beletúrok a hajamba, amit valószínűleg senki nem tart majd gyanúsnak, tekintve hogy gyakori szokásom, akkor majd bejönnek.
Ezt követően leültem az asztalhoz, Tommy segített felrakni a zöld hátteret, és kezdődhetett a stream.
A nagy része nem volt túl izgalmas. Azt hazudtam, hogy eltört a fülesem, mivel nem tudtam magammal hozni. Felmentünk a szerverre és építgettünk egy kicsit, közben Tommy-val beszélgettem a chaten.
15 perc elteltével úgy éreztem, itt az idő. A nézőszám elképesztően magas volt, 420 ezer.-Hmm...szerintem ez így jó lesz. Mit gondoltok?- kérdeztem a nézőket, közben gyanútlanul hajamba túrtam. Ránéztem a chatre, majd lépteket hallottam kintről, és most kivételesen tudtam kik lesznek azok. Nyílt az ajtó. Megpróbáltam komoly fejet vágni, már amennyire ez sikerült.
A következő pillanatban Tommy arca jelent meg mögöttem.- George?!- színlelte meglepődöttségét.- Már megint mit csinálsz? MIVAN?! Te streamelsz!? Ezt nem hiszem el...- akadt ki.
- De Tommy..ez.. én- folytattam játékát. Ekkor Niki lépett be a szobába, majd nemsokkal utána Tubbo és Jack, végül pedig Wilbur. Az egész chat felrobbant.
emmanotfounded: NAJÓ
mccbunny: MIAFASZ-
p1nkparrots: TF
uborkatestu: NIKI?!
katherinefvx: ÉN EZT NEM
georgeeffects: DSMP TALÁLKOZÓ?!
lesbianbitch- VÁRJATOK MI-
katiewasfound: EZT MEG HOGY-??
floqer.gurl: AZTAKURVAEGET
georgehotfound: URISTEN-
gyulaikolbaszofisol: 😶
2facedgemini: NEM ILYEN NINCS
lyadavidson: JEZUS
blondeh0e: ezt most fel kell dolgoznunk.
sapmaps: YOOOOO
ranboosleftarm: NA ÁLLJUNK CSAK MEG-
dreamwastaken: oh
irinainnit: DREAM-
megeszemafikam: BAHAHHAH
vspkarl: CLAY KIMARADT:/
leveltetu: GOT CAUGHT IN 4K🤨Csak úgy pörögtek az üzenetek. Tommy valószínűleg úgy döntött hogy vége, mivel egyszerűen kinyomta az élőt. Azt mondta jobb ha ilyen "rejtélyesen" hagyjuk abba az egészet, hadd találgassanak, amivel igazából egyetértettem.
YOU ARE READING
A kamerák mögött (dnf fanfiction)
FanfictionGeorge és Dream, a két fiatal titokban odavan egymásért, de nem tudják ezt bevallani a másiknak, félve attól, hogy ezzel tönkretennék barátságukat. Hamarosan sor kerül első találkozásukra, és George úgy dönt nem rejtegeti tovább az érzéseit. Mit l...