#3 Hullámvasút (George,✅)

897 59 13
                                    

Előre figyelmeztetek mindenkit hogy ez a rész KONKRÉTAN egy hullámvasút lesz, készítsétek fel magatokat és jó olvasást!

Meglepett hogy Dream már ilyenkor visszaírt, mert Amerikában most hajnal volt. Sietve nyitottam meg az üzenetet, hogy megnézzem nincs-e valami baj.

Dream: Reggelt?! Inkább hajnal ha kérhetem. Nem aludtam túl jól de túl rosszul sem.

Humorában most sem kellett csalódnom, jókora mosolyt csalt az arcomra. Bizonytalanságom viszont még mindig bennem volt.

Gogy: Te?! Ilyenkor fennt?! Hogyhogy?

Dream:  Mióta megébredtem nem tudok visszaalduni így gondoltam csinálok valami hasznosat:)

Dream-re jellemző hogy éjszakai bagoly, de általában az a streamek miatt van. Valami nem stimmelt, de valahol legbelül úgy éreztem megint csak túlgondolom.

Gogy: Oh értem. De biztos nem kevés alvás ez? Bírni fogod a napot?

Dream: Nem kérdés!! Nyugodj meg aludtam én már kevesebbet is és még mindig itt vagyok.

Tetszett a stílusa. Már az elején megfogott. Poénosan veszi a dolgokat de ugyan akkor komoly is. Szerettem volna én is ilyen lenni, így úgy döntöttem felveszem a maszkot.

Gogy:  de kemény valaki, na majd meglátjuk ilyen leszel-e élőben is.;)

Bevallom őszintén büszke voltam magamra, a szőkeségnek viszont valószínűleg nem tetszett. Megnyitotta ugyan üzenetem, de percekig nem válaszolt. Elkezdtem aggódni hogy valamit megint elszúrtam amikor hosszas várakozás után új üzenet jelent meg a képernyőn.

Dream: Figyelj George...lenne kedved egy kicsit komolyabban beszélgetni..kettőnkről?

Szívem a torkomba ugrott a meglepődöttségtől. Mindenre számítottam csak erre nem. Felkészültem már egy "Nem volt rossz, de legközelebb próbálj meg valami ütősebbet"-re vagy esetleg "Nahát vicceskedni támadt kedvünk:/"- re is, de erre nem. Hirtelen nem tudtam mit válaszoljak neki. A szívem egy része újongott az örömtől a másik fele viszont rettegett a tudatlanságtól. Nem akartam elszúrni a dolgot ezért óvatosan visszakérdeztem.

Gogy: Ezt hogy érted?

Abban a pillanatban hogy elküldtem az üzenetet kikapcsoltam a telefonom. Féltem. Féltem hogy mit fog válaszolni. Aggódtam picit hogy esetleg kedvel, de attól mégjobban hogy mégsem. Felálltam az asztaltól hogy elpakoljam a már befejezett reggeli maradékait, de fejembe belenyilalt a fájdalom. Túl sok minden járt a gondolataimban, és ezt láthatólag már agyam sem bírta. Visszacsuklottam a székre, és homlokomhoz kaptam kezeimet. Megpróbáltam megnyugodni de akkor megcsippant a telefonom. Tudtam, Dream írt vissza és ez csak rontott a helyzeten. Szívem  hevesebben vert, és kezdtem szédülni is. Felálltam és gyorsan elmentem egy pohár vízért mielőtt ennél is rosszabbra fordult volna a helyzet.Meglepő, de segített.
Megilyedtem magamtól. Miért történik ez velem?! Ez csak egy üzenet..csak egy üzenet..? Ugyan már George. Sokkal többet jelent ez neked mint egy sima üzenet.
Fel-alá járkáltam a nappaliba és felkészültem minden eshetőségre A-tól Z-ig. Amikor úgy éreztem készen állok, feloldottam telefonom és bár kis gondolkozás után, de végül megnyitottam az üzenet.

Dream:  Hogy is kezdjem..oké figyelj..megígéred hogy bármi is lesz nem akadsz ki? Én sem tudom még hogy értelmezzem ezt az egészet, egyszerűen csak szerettem volna ha tudsz róla..megbeszéltük?

Egyetlen egy dologra tudtam gondolni. Mégsem éltem bele magam, hiszen bármi mást mondhatott volna. A félelem és a boldogság érzése mint valamiféle kaméleon színei váltakoztak bennem másodperces rendszerességgel. Féltem hogy bevallja érzéseit...aminek örültem volna..de még nem álltam volna készen rá. Azt hiszem..vagy csak attól féltem hogy nem tudnám jól kezelni? Ez jó kérdés..sokszor magamon sem igazodok ki, nem hogy rajta. Dream egy rejtélyes ember. Szeret titkolózni, ahogy ezt mind tudjuk, de sokszor az őrületbe tud kergetni vele.
Mi mást írhattam volna neki, hát persze hogy megígértem.

Gogy: Megígérem, viszont kezdesz megilyeszteni.

Leírtam amit gondoltam. Kissé meglepődtem magamon, mivel közismerten nem ez a típusú ember vagyok. Láttam hogy a zöld fejecske mellett megjelent 3 pötty, ami annyit jelent hogy barátom éppen ír. Bár egyedül lakom, mégis bementem a szobámba és magamra zártam az ajtót. Befeküdtem ágyamba és egyből az órán akadt meg tekintetem. Már fél kilenc volt. 9 körül terveztem elkezdeni a streamet, de tudtam hogy ez így nem fog sikerülni, ezért inkább töröltem a programot hogy helyette megbeszélhessük a dolgokat. Hosszú percekig írt a szőke, ami csak egyre nagyobbra szőtte a gombócot mint a gyomromban, mint a szívemben. Ha Dream ilyen hosszan ír valamit, ott már biztos nem minden oké.
Végig ott feküdtem és vártam mikor küldi már el az üzenet. Egyre idegesebb lettem, amikor hirtelen megszűnt a három pontocska. Pillanatra mintha megállt volna a szívem, majd megjenelt a regény. Elolvasni se volt időm mert abban a pillantban  megcsörrent a telefonom, Tommy hívott. Nem számítottam rá és megilyedtem hogy mit  akarhat pont most, aztán rájöttem, valószínűleg a mai nappal kapcsolatban akar beszélni. Így is történt. Megbeszéltük hogy mégse kettőkor menjek, hanem próbáljak előbb mert szervez valamit. Azt is elmondta hogy kik lesznek ott: Niki, Tubbo, Wilbur és Jack meg persze mi ketten. Egy picit eltérve a témáról beszélgettünk, viszont valószínűleg hangomból hallhatta hogy sietnék, ezért elköszönt. Olvastam is volna már barátom üzenetét de  kitörölte, helyette viszont rengeteg más fogadott.

Dream: George?

Dream:  George?!

Dream:  George kérlek ne haragudj. Nem akartalak megbántani! Úgy gondoltam jó ötlet ha leírom.. sajnálom

Dream: George ne csináld ezt légyszíves.

Dream: Kérlek válaszolj.

Dream: George

Dream: Ne csináld ezt velem kérlek. Nagyon szépen kérlek.
Nem szeretnélek elveszíteni. Kérlek...

Szemeim könnybe lábadtak. Szörnyen éreztem magam, habár nem szándékosan, de megbántottam őt. Őt aki a legfontosabb volt nekem. Lelkiismeret mardosta a mellkasom. Válaszolni akartam neki de megelőzött, és ezzel a szívem egy részét meghasította.

Dream: Rendben. Felejtsük el. Felejtsük el ezt az egész,oké? Ne haragudj. Utoljára. Nem akartam hogy kellemetlenül érezd magad, de bármi áron szerettem volna elmondani. Úgy néz ki nem volt jó ötlet...Megértem hogyha ez gyors volt neked, hidd el nekem is. Remélem azért még beszélünk..szeretlek. szeretlek..

És ismételten ilyen csodásan fogom befejezni ezt a részt, hadd forrjon csak az agyacskátok<3
A következő részt valószínűleg kedden rakom ki, egyéb okok miatt remélem nem baj! Addig is mindenkinek csodás éjszakát kívánok és mégcsodásabb napot holnapra!!:] Csókoltatok mindenkit<3
Btw csak egyszer néztem át, tehát  helyesírási hibák előfordulhatnak!

A kamerák mögött (dnf fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora