Csendben pörgettem az Instagramot a szobámban. Nem volt kedvem felkelni, ráadásul egész éjszaka nem aludtam, ami csak mégjobban arra hajazott, hogy maradjak még az ágyban.
Karl éppen egy új képet posztolt, ezért gondoltam megnézem, de akkor értesítésem jött.GeorgeNotFound élőben közvetít.
"George? Nem is mondta hogy streamelni fog.. vagy igen? Nem. Biztosan nem."
Meglepődöttségemben egyből megnyitottam a Twitchet,és az fel is dobta a streamet. Beléptem. George jelent meg a képernyőn, amire mondjuk számítottam. Viszont nem volt rajta fejhallgató. Azt mondta eltörte, de én ismertem már annyira hogy láttam a szemein hogy hazudik. Egy kisebb mosolyra húzódott a szám, de akkor kopogtak.
-Dream?
-Gyere be!
- Te is láttad hogy Geo- akadt meg.
- Talán- vigyorogtam
- Nem kérsz reggelit? - kérdezte.
- Most hogy mondod...de, lehetséges.
-Rántotta?- mosolyodott el.
- Ez még mindig kérdés?- poénkodtam, majd karba tettem a kezem.
- Akkor 15 perc múlva lent legyél.- utasított.
- Ahogy kívánja uram!- hessegettem ki.
Becsukta az ajtót de még volt egy kívánságom.
-SAPNAP- kiabáltam utána.
- Mi az?- lépett vissza.
- Csinálnál nekem egy kávét?- néztem rá boci szemekkel.
- Jaaj te...- forgatta meg szemeit, majd kiment.
Mindeközben George a smp-n kezdett el játszani Tommyval. Utóbbi barátomnak nem volt mikorfonja se kamerája, így sejtettem mi folyik a háttérben.
A stream unalmas volt, de George. Annyira jól nézett ki. Kimondom. Alig bírtam levenni róla a szemem. Egyszerűen..olyan tökéletes volt.
Építettek valami híd szerűt Tommyval, majd megkérdezte a chatet hogy milyen. Ezt követően hosszasan a kamerába nézett. Olyan volt mintha ott állna előttem. Belepirultam. Ajtónyikorgást hallottam a hangszórókon keresztül, majd Tommy jelent meg mögötte. Nem sokkal utána a többiek is feltüntek. Meglepődtem, és egy kicsit le is fagytam. Mikor észhez tértem, a chat úgy pörgött, mintha éppen valaki azt jelentette volna be hogy terhes. Nem hagyhattam ki, muszáj volt nekem is hozzászólnom.dreamwastaken: oh
Persze ettől csak mégjobban megbolodnult mindenki. Láttam George szemében hogy elolvasta amit írtam, és egy kisebb mosolyra húzódott a szája. Pár percig még hülyítették a népet, majd Tommy a géphez lépett, és szó nélkül kinyomta a streamet. Első dolgom az volt ez után, hogy írtam egy üzenetet George-nak, majd lementem a konyhába Sapnap-hez.
- Épp időben- szólt, és már terített is.
- Jó illata van!- jegyeztem meg.
- Persze, hiszen én csináltam..- nézett rám.
Válaszul megforgattam a szemeim, majd mertem az ő és az én tányéromra is az ételből.
- Juj, nehogy elfelejtsem!- kiáltott fel Sapnap.
- Micsodát?
- Na váárj...ééés...itt is van!- jelent meg ismét egy nagy bögre kávéval a kezében.
- Egy isten vagy!- mosolyogtam.
- Valami olyasmi lehetek-szórakozott.
-Jó étvágyat!- mondtuk kórusba, majd nekiláttunk.
YOU ARE READING
A kamerák mögött (dnf fanfiction)
FanfictionGeorge és Dream, a két fiatal titokban odavan egymásért, de nem tudják ezt bevallani a másiknak, félve attól, hogy ezzel tönkretennék barátságukat. Hamarosan sor kerül első találkozásukra, és George úgy dönt nem rejtegeti tovább az érzéseit. Mit l...