Chapter 20-Bitch protagonist

1.9K 49 2
                                    

I am pacing back and forth in the middle of my room.

Kanina pang umaga mainit ang ulo ko simula noong umuwi ako sa rancho namin. Nagmumukmok ako,nagngingitngit at hindi mapakali!

Kasama ko kasi dapat umuwi si Matheo pero nasaan siya ngayon?! Nandoon sa rancho nila kasama ang girlfriend niyang hilaw! Girlfriend niya lang iyon! Pero ako?

I am his fucking wife!!

Wait--

The strange feeling..

The pinch in my chest when we talk about his inheritance..

My annoyance over his nice girlfriend..

Bloody hell..

Realization drawn into my fucking head..

I am jealous and hurt!

Damn it..

Falling for him is not included in my  plan!

I should not let my emotion overrule my sane mind. Damn,we are married for his inheritance sake!

My eyes darted on the door when it opened. At last,its my fucking husband!

Lumipad ang mga mata ko sa wall clock at muling bumalik kay Matheo. Its twelve midnight.

Agad umakyat ang dugo ko sa ulo.

"Umuwi ka pa. Ano sa tingin mong oras na?! Tang ina,ano iniyot mo ang girlfriend mong hilaw?!"galit na bulyaw ko sa kanya.

Saglit na dumaan ang katahimikan. He just look at me.

"You sounds like a jealous wife.."he commented. May kislap ng pagkaaliw na dumaan sa mata niya.

Natigilan ako. Saka ko naisip ang mga sinabi ko. Umangat ang isa kong kilay.

"I am your wife."taas noo kong wika sa aroganteng tinig."I am not jealous. I don't want to have a bruised pride. I demand fidelity."matalim kong wika.

"Despite the circumstances,I never break the sanctity of our marriage."seryoso niyang wika sa malamig na tingin.

"Do you want me to believe that? That brunette is your girlfriend! Matagal kayong hindi nagkita! Admit it,you fuck her!"I said accusingly.

Naiiling na lumapit sa akin si Matheo.

"I never do that."he looks like he is trying to be patient.

"Hindi ako ipinanganak kahapon."sarkastiko kong wika."Tapusin na natin ang kalokohan na ito. Kung iyong mana mo ang problema ay madami akong koneksyon,you know that by now. Let's dissolve our marriage. Sebastian wouldn't know it until he get himself six feet under the ground."hamon suhestyon ko.

"Fuck!"frustrated niyang mura at marahas na hinawakan ang braso ko. Halos bumaon ang kuko niya sa akin."Hindi ikaw ang magpapasya kung hanggang kailan tayo kasal. I will not allow you to manipulate everything!"he hissed.

Hindi ko na alam kung ano ang nararamdaman ko. I am confused about him not wanting to dissolve our marriage but at the same time I am feeling great about it..

"Why?"I asked him.

"I don't know.."tila naguguluhan niyang wika.

Umangat ang kamay niya sa pisngi ko. His knuckles caress my cheeks.

"All I know is..you bewitched me. I wonder what spell you cast on me little witch. I couldn't even think of another woman to fuck when I had a desirable wife who wantonly willing to be taken.."he said in a low raspy voice.

My heart beat fast at his declaration. Pakiramdam ko ay lalabas na ang puso ko sa dibdib ko.

"I am asking you to hold on to our marriage.."

He looks at me with his gentle eyes. I have this feeling that I am drawn at the intensity of his stare.

"Y-ou have a girlfriend.."iyon ang naapuhap ko na sabihin.

"Let the devil take tomorrow..let's live our life in the moment.."

Bumaba ang mukha niya sa akin. He claimed my lips. Bahagya siyang lumayo sa akin.

"I like you Cheyenna..tell me,do you like me?"

How could I confess my feelings about him if that is what he feels towards me? Like is different from love. May bahagyang disappointment akong naramdaman.

"I like you too Matheo.."

"That's enough for now.."

Inangkin niya ulit ang labi ko. Masuyo ang paraan ng paghalik niya. My defences melt. I kiss him back. It seems different now. Passion and lust mingled.

Next thing I knew I am pumping like a sex-starved widow on top of a call boy. Panting,cursing and moaning in pleasure.

"Ohh,shit..ang laki talaga..baon na baon.."tirik ang mata na wika ko.

Walang humpay ang paggiling at pagtaas-baba ko sa ibabaw ni Matheo.

"Sige pa..ibayo mo pa.."

I chuckled.

"You are learning..talk like that..love it.."I winked at him."Oh my gosh! Oh my gosh! Ahhh.."malakas na ungol ko noong ma-hit iyong G-spot ko.

"I'm coming too..."he growled.

We both came. I can feel his essence dripping into my womanhood.

Ibinagsak ko ang katawan ko sa tabi niya. Namayani ang katahimikan sa paligid.

"I will tell Georgia about our marriage and its circumstances.."basag niya sa katahimikan.

I looked at him. He looks dead serious.

"You'll do that?"

"Yes. Just give me a little time. May sakit sa puso si Georgia kaya hindi ko masabi sa kanya ang lahat. Baka atakihin siya kung bibiglain ko.."

"She'll break up with you."

"If that will happen then be it.."

Umangat ang sulok ng labi ko.

"Hope she'll break up with you."

"Heartless."

"I always am."

Every story have a bitch but hey,this bitch is the main protagonist of this story.

"Let me figure out everything about us Cheyenna.."wika ni Matheo.

Nagsimula akong umasa..

I cannot deny what I am feeling..

I am inlove with my husband..

Marine:Temptress(Complete)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon