Arkadaşlar iyi akşamlar umarım bölümü beğenirsiniz . bundan sonra bol aksiyonla karşılaşacağanızı şimdiden bildirmek istedim . yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum .
sıla-zor sevdiğimden şarkısınız dinleyerek okumanızı istiyorum doruğun ve mayanın ne hissettiklerini anlamanıza Yardımcı olacağını düşünüyorumİLAYDA...
MAYADAN…
Ne yaparsam yapayım olmuyor sevemiyorum onu. bana öyle güzel bakıyor ki bırakamıyorum ..ama kalbim onun için atmıyor aşık biri gibi hissetmiyorum . evet ona öyle hissettirmek için çaba sarf ediyorum ama kalbim buna izin vermiyor. Ona yalan söylediğim için acı çeksem de yapmak zorundayım eğer onu yanımda tutmazsam işlerime burnunu sokacak ve her şey berbat olacak. halbuki ben yıllarca her şeyi raya oturta bilmek için çalıştım didindim.ona bunu anlatmanın ne kadar zor olduğunu biliyorum . o yüzden ona yalan söylemeyi tercih ettim ama artık bu yükü taşıyamıyorum . çok kısa bi süre olmasına rağmen yapamıyorum .. oynadığım aşk oyunundan pişman oldum ilk defa bir için yükümden kurtulmak istedim ve yapacağım da ona her şeyi anlatacağım ve sonra yine gideceğim .bu sefer belki hiç dönmem …
……………………………
Sabah uyandığım da ilk olarak sahile indim ve her zaman yaptığım gibi koştum daha sonra babama gidip onunla çalışma mevzunu tekrar konuştum ve kesin bir dille reddettim günlerdir beni arayıp rahatsız etmesinden sıkılmıştım .saat 9 doğru eve geldiğimde doruk uyanmıştı ve müthiş bir kahvaltı hazırlamıştı.
“günaydın “
“günaydın “dedim ve bana yaklaşmadan odama gittim.tam derin bi nefes almıştım ki odaya geldi
“kahvaltı yapmayacak mısın?”
“duş alıcam” o kadar soğuk ve ciddi söylemiştim ki biraz önce yüzünde güller açan adam gitmiş yerine hüzünlü biri gelmişti
“neyin var sevgilim”
“yok bi şey” hızla dolaba gidip kıyafetlerimi aldım .tam arkamı dönmüştüm ki doruğa çarptım yüzünde endişe ve hüzün vardı.
“noluyoruz nedir bu tavırlar “
“sana bi şey yok dedim “ bağırmıştım ama yine de kendimden ödün vermedim
“bana bağırma. Ne olduysa anlat bana “
“doruk yeter artık çekil önümden duş alıcam çok terliyim”
Onu itip banyoya yöneldim.
“dün akşamdan beri ne değişti”
“çok şey “ banyoya girdim arkamdan bi şeylerin devrildiğini duydum ama aldırmadan duşa girdim . vicdan azabı çekiyordum ve fazlasıyla acıtıyordu. Ama yapmazsam daha kötü olacaktı bunu biliyordum ve daha yolun başındayken vazgeçtim.soğuk su tenime değdiğin de ürpersem de bi süre sonra alıştım. Uzun süre suyun altında durduktan sonra çıkıp giyindim ve mutfağa gittim . fazlasıyla sinirli bi doruk beni bekliyordu.
“Ne demek çok şey değişti”
“dediğim gibi çok şey değişti benim için bunda anlamayacak ne var “
“senden bi açıklama bekliyorum maya hemen!”
“peki” o kadar sakindim ki bu onu daha da sinirlendirmişti . artık ben değil o bağırıyordu. Tam karşısında ki sandalyeye oturdum ve gözlerinin içine baktım sadece saf aşk vardı gözlerinde bende hiç olmayan saf aşkla bakıyordu bana sadece biraz alev almışlardı ve birazdan tamamen yanacaktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK MEVSÏM
Teen Fictionbaşını sonunu bilmediğim bir bilinmezliğe doğru koşuyorum. peşimde sadece geçmişin acı hatıraları ve sevdiğim adamın ihanetiyle koşuyorum. Ne yaparsam yapıyım güçlü olamıyorum Allah kahretsin ki o benim en zayıf noktam .. bi çok kez intihar etmeyi d...