' 5

4.2K 287 409
                                    

İyi okumalar <3

1 Eylül

Kai'den

Neredeyse avmdeki bütün mağazalara girmiştik. Bugün Jeongguk'un doğum günüydü ve biz ona çaktırmadan hediye bakmaya gelmiştik. Hemde sabahın köründe. Avm açıldığı gibi girmiştik. Eh avm şehrin en büyük avmsi olunca mağazalarda çok oluyordu. Annem çoğu mağazaya giriyor ve gerekli gereksiz birsürü şey alıyordu. Sonunda sadece 1 kat kalmış olduğunu gördüm ve rahatladım. Son kata babam, ben, jennie bakarken annem, teyzem ve eniştem hala diğer katlarda bir şeyler bakıyorlardı. Son kat tam gençlere yönelik bir kattı. Tabii bu katı babamın pek seveceğini sanmıyordum açıkcası. Şayet her tarafı LGBTQ bayrakları ile dolu olan bir yer, LGBT bireyi gördüğü yerde yönünü değiştiren babam için hoş değildi. Yani ben öyle sanıyordum.

"Tam katına geldik" diyen babam ile şaşırmıştım.

Jenniede benim gibi babama bakıyordu. Çünkü oda babamın sinirle bir kaç şey söyleyip buradan çıkacağını san2ıyordu.

"Neden öyle bakıyorsunuz. Buradaki mağazalar tam benim oğlumun tarzı!" demiş ve önünde durduğumuz mağazaya girmişti.

"Neden orada duruyorsunuz sizde bir kaç yere girin ve hızlı olun!" demiş ve gözden kaybolmuştu..

"Az önce noldu?"

"Sanırım eniştem yorgunluktan kafayı sıyırdı, kkk"

"Sanırım fazla kaçar. Direk deli olmuş. Şuana kadar sinirden homurdanmaya başlaması gerekiyordu.

" Neyse bu işimize geldi. Hadi bir şeyler bakalım burası harika! " diyerek elimden beni çekiştiren jennie ile kıkırdamıştım.

Jeongguk'dan

Başımın ucunda çalan telefon ile gözlerimi aralamıştım. Saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama hala uykumun olduğuna emindim. Telefonu elime alıp kimin aradığına bakmıştım. Yugyeom arıyordu. Gözlerimi bir kaç kez ovalayıp telefonu açmıştım.

"Alo"

"Ne diyorsun yugi"

"Hiç havamda değilim tek başına gez"

"Duygu sömürüsü yapmayı kes yugi!"

"Bir dakika ne! Sen eğer gelirsem seni öpmeme izin vereceğini mi söyledin, yoksa ben mi yanlış anladım!?"

"Bekle hemen hazırlanıyorum! 5 dakikaya kapıya inerim!" diyerek hızla telefonu kapatmış ve yataktan çıkmıştım.

Yuggie her zaman ki gibi beni arayıp gezme teklifinde bulunmuştu fakat bu sefer gelmemi gerçekten çok istiyordu sanırım ki öpülmekten nefret ettiği halde bana izin vermişti. Bu fırsat bir daha elime geçmez diye düşündüğüm için hemen hazırlanmaya başlayacaktım. Yataktan kalkıp ufak bir esneme ile banyoya doğru ilerlemiştim. Tam gireceğim sırada arkadan gelen ses ile durmuştum.

"O kadar şeyden anlamış olmalıydım sanırım"

Taehyung hırıltılı sesi ile konuştuğunda ona doğru döndüm. Yeni uyanmış gibiydi. Muhtemelen benim sevinç nidalarıma uyanmıştı ve bu yüzden benimle uğraşmak isteyecekti.

𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin