İyi okumalar
Oy vermeyi unutmayın <3Taehyung'dan
"Jeongguk, uyudun mu?"
Kucağımda yatan bedeni hafifçe dürterek uyuyup uyumadığını anlamaya çalışmıştım. Gelen mırıltılar eşliğin de ise uyuduğunu anlamıştım. Hala geldiğimiz yerdeydik. Aramızda geçen konuşmadan sonra annemlerin yanına geri dönmüş ve hep birlikte yemek yiyip, sohbet etmiştik. Şimdiyse yere serdiğimiz örtünün üstünde ben ağaca yaslanmıştım, Jeongguk'da kucağımda uyuyordu.
"Oğlum Jeongguk için yastık vereyimde kalk oradan" diyen teyzem ile kafamı kaldırmıştım.
"Ah gerek yok teyzeciğim, ben böyle iyiyim"
"Ama oğlum bacakların ağıracak"
"Ağırmaz ki, Jeongguk minicik"
"Peki oğlum sen öyle diyorsan"
Teyzem başımdan ayrılıp masaya dönünce bende tekrar Jeongguka bakmaya başlamıştım. Gerçekten aptaldım ben. Nasıl Jeongguk gibi birisini üzmüştüm, nasıl ona kötü davranmıştım. Melek gibiydi Jeongguk. Her yüzüne baktığımda kendime lanet ediyordum.
"Hyung!"
"Uyandın mı?"
"Evet çünkü üşüdüm!"
"Bekle montumu vereyim"
"Hayır! Sen üşürsün verme"
"O zaman arabaya geçelim, hm?"
"Yok uyumayayım."
"Neden?"
"Çünkü buraya uyumak için gelmedik!"
"Evet ama uykun varsa uyumalısın"
"I-ıh yok. Annemlerin yanına gidelim"
"Peki"
Oturduğumuz yerden kalkıp annemlerin oturduğu çardağa gelmiştik. Herkes birbiriyle sohbete dalmış durumdaydı. Annem ve teyzem nişan hakkında, Jennie ve Jimin markalar hakkında, Kai hyung ve Yoongi hyung basketbol hakkında konuşuyorlardı. Babam ve eniştem ise Jeongguk ve benim üzerimden iddiaya giriyorlar! Tanrım..
"Baba lütfen bizim üzerimizden maç iddiasına girdiğinizi söyleme!"
"Vallahi oğlum ben diyorum Jeongguk ve sen iki güne kalmaz barışacaksınız ama enişten inatla barışmazlar, arkadaş kaldılar diyor"
"İlahi enişte iddiaya girecek konu mu bulamadınız ki"
"Bak Jeongguk oğlum barışmayacaksanız bile barışın. Maç biletini bedava getireceğim şurada!"
"Baba biz zenginiz"
"Olsun Jeon'un parası daha tatlı"
"Bence barışmayacaksınız" eniştemin konuşması ile mırıldanmaya başlamıştım bile
"Ya enişte niye öyle diyorsun! Barışacağız."
"Biz küs değiliz ki Taehyung"
"Sevgili manasında diyorlar bebeğim"
"Ha ş-şey anladım"
Jeongguk babamın yanına oturmuş ve çerez yemeye başlamıştı. Utandığında konu değişsin diye hep susardı. Ah güzel tatlı çocuğum benim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄
FanfictionTaehyung, Jeongguk ile uğaşmayı çok seviyordu.. Başlangıç|07.10.21 Bitiş|21.08.22