' 23

1.1K 66 18
                                    

Hepinize iyi okumalar
Oy verirseniz çok müteşekkir olurum <3

Taehyung'dan

Zamanında annem 'sevgi ve güven herşeydir' dediğinde anlamamıştım. Fakat şimdi çok iyi anlıyordum. Sevgi bir insanın yaşayabileceği en güzel duyguydu. Güven ise sevginin arkasından gelen destekçi gibiydi. Biz de başarmıştık sonunda. Hem sevgiyi hem güveni kazanmıştık. Ve sonunda mutluyduk :)

Yanımda meleği andıran sevgilim uyurken kafam bulanıyor. Bu güzelliğini, masumluğunu, kısacası her zerresini o kadar çok seviyorum ki. Bu hayatta iyi ki dediğim tek şey Jeongguk..

"Taehyung"

"Günaydın sevgilim"

"Günaydın"

Uykulu çıkan sesine tapmak istercesine dudaklarına sert bir öpücük bırakmıştım. Jeongguk başta sersemlese de hemen toparlamıştı. Ahh işte benim sevgilim..

"Ayş hyung kalkar kalkmaz ayıp mı yapacağız!"

"Ayıp mı-"

"Evet ayıp!"

"Ah gülmemeliyim"

"Dalga mi geçiyorsun sen benimle hıh"

"Bebeğim tabiki dalga geçmiyorum. Hoşuma gidiyor bu hallerin"

"Öyle mi~"

"Aegyo mu yaptın sen?"

"Hımhm~"

"Gerçekten yiyeceğim en sonunda seni!"

"Ye~"

"Acaba biraz daha mı dursak burada?"

"Olmaz!"

"Ne? Niye?"

"Çünkü Wooyoung'a düğün zamanı yanında olacağıma söz verdim. Hem daha kendime takım seçmem lazım. Çok işimiz var teyung. Sende San hyungun yanında olursun dimi?"

"Olurum tabi . Hadi o zaman hazırlanalım"

"Tamam~"

Yarım saat sonra

"Teyung"

"Efendim bebeğim"

"Bizde evlenecek miyiz?"

Ellerim direksiyonu sıkarken, gülmüştüm.

"Tabiki bebeğim evleneceğiz!"

"Gelinlik giyeceğim!"

"Yakışır sevgilime"

"Ya~"

"Aşkım hadi sen arkaya geç uyu biraz."

"Niye ki aşkım?"

"Daha yeni iyileştin bebeğim. Hala dinlenmen gerekiyor. Düğünde dinç olmak istiyorsan hemen şimdi arkaya geçip uyuyorsun."

𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin