Özel Bölüm 2

677 35 11
                                    

Hepinizi çokkk özledimmm 🙌🏻
İyi okumalarr

Jeongguk

"Taehyung! Hemen sullinin saçını yap geç kalıyoruz!"

"Aşkım yapıyorum yapıyorum beğenmiyor!"

"Jeongguk babaa! Tae babam çok iğrenç yapıyor!"

"Ayş gelmiyorum kızım"

Ütülediğim gömleği kenara bırakıp salona girdim. Taehyung elinde tarakla - sullinin saçları onda kalmıştı- sulli de koltukta duruyorlardı.

"Gerçekten ikinizde bebek gibisiniz! Geç kalırsak görürsünüz!"

"Ama baba-

" Ama aşkım-

"Susun susunn! Taehyung aşkım git hemen gömleğini giy bende sullinin saçını yaptığım gibi çıkacağız"

"Tamam aşkım"

Taehyungu odaya yollayıp bende Sullinin saçlarını yapmaya başladım.

"Babacığım örgü yapıp, üstten taç yapar mısın? Lütfen lütfen!"

"Tamam mis kokulum benim yaparım"

"Yaşasınn!"

Gülerek sullinin saçını hazırladım ve son olarakta biraz saç simi döküp bıraktım. Peri gibiydi minik kızım.

"Babaa! Aynaya bakıp geleceğim hemen!"

"Tamam güzelim bakta gell"

Sulli koşarak gitmiş ve onun ardından da Taehyung gelmişti.

"Aşkım ya şu kravatı takar mısın?"

"Gel bakalım"

Taehyung önüme geldiği gibi kravatını takmış ve yakasını düzeltmiştim. Son olarakta küçük bir öpücük bırakmıştım ve Sulli de gelince de hep birlikte evden çıkmıştık.

"Kemerler takılsınn!"

"Yaşasınn düğünde bir sürü pasta yiyeceğim!"

"Hayır Sulli! O kadar çok yiyemezsin midene dokunuyor babacım"

"Ya teyung baba! Karışmasana bana ben Minhoyla yiyeceğim!"

"Bak bak minhoyla bir de!"

"Evet baba o benim sevgilim olacak, hihi"

"Sulli biraz daha böyle konuşursan Taehyung baban seni ısırarak öldürecek!"

Sulli kahkaha atarak gülmeye başlamıştı.

"Şapşal baba teyung!"

"Bak görüyor musun Jungo babasıyla dalga geçiyor!"

"Görüyorum hayatım.."

Sonunda düğün alanına gelmiştik. Sulli girdiğimiz gibi - Jimin ve Yoonginin oğlu- Minhonun yanına gitmiş ve oynamaya başlamışlardı. Taehyung da Yoongi hyungun yanına gitmişti. Bende Jiminle birlikte gelin odasındaydık.. Gelin odası dediğime bakmayın ortada gelin yoktu.. Bogum ve Yugyeom uzun bir serüvenin ardından evleniyorlardı. Çok kez ayrılsalar bile bir birlerine bağlı oldukları için kopamıyorlardı.

"Jungkook baksana ya sanki far biraz abartı mı?"

"Hayır yugie herşey tam olmuş. Çok güzel gözüküyorsun. Sakinleşş"

"Ohh bilmiyorum çok stresliyim"

"Jimin sence nasılım"

"Mükemmelsin hayatım"

Birlikte gülüşüp, şakalaşıyorduk. Dostluğumuz güzeldi.

4 saat sonra
Taehyung

Düğünde ki herkes neredeyse dağılmıştı. Sadece biz kalmıştık. Düğün zaten sahil kenarında olduğu içinde çok sakin ve sessizdi.

"Yaşlı bunak ve tanımadıklarımız gittiğine göre asıl eğlence başlasın dostlarımm!!"

Yugyeomun bağırması ile hepimiz ayaklanmış ve çalan şarkı eşliğinde oynamaya başlamıştık. Gözlerim çocuklarla oynayan eşime kaydığında istemsizce güldüm. Benim biricik eşim çok yorulmuştu ama bunu hiç belli bile etmeden çocuklar ile oynuyordu.

" Taehyung Jungoyu kap gel!"

"Tamamm"

JungKooku çocuklardan kurtarıp dans alanına girmiştim. Birlikte çılgınlar gibi dans ediyorduk.

"Şu kıvraklığın asla şaşmıyor"

"Sana özel"

"Biliyorum ve buna aşığım"

"Hımm"

Gülümsemiş ve kafasını boynuma yaslamıştı. Demiş miydim? O benim biricik eşimdi.

Özel bölüm olduğu için aksiyon vs şeyler yok. Sadece fici aceleyle bitirdiğim için aklımda kalan sahneleri böyle sizinle paylaşıyorum. Umarım sıkılmıyorsunuzdur. (:

𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin