İyi okumalar
☂
Jimin'den
10.36
"Jimin"
"Yoongi neden bana öyle bakıyorsun?"
"Çünkü senden nefret ediyorum"
"Nefret mi?"
"Evet nefret ediyorum! İğrenç birisi oldun!"
"Ben iğrenç değilim.."
"İğrençsin!"
"Değilim..değilim...değilim!"
☂
"JİMİN"
Korkuyla gözlerimi açıp soluklanmaya başladım. Ah hepsi rüyaydı. Tanrım bu kadar etkileyici bir rüya görmeyeli çok olmuştu. Artık biter sanmıştım ama hayır psikolojim her zaman kaybetme duygusu ile beni boğuyordu. Şimdi de sürekli Yoongi'nin bana ihanet ettiği, terk ettiği rüyalar görüyordum. Bu küçüklüğüm den gelen bir şeydi. Her zaman kaybetme duygusu ile yaşamıştım. Hep kaybetmiştim çünkü. Hiç kazanamamıştım. Önce annemi, sonra ablamı kaybetmiştim. Tanrı bana hiç gülmemişti. Şimdi gülüyordu ama korku tohumlarını da asla üzerimden çekmiyordu.
"Bebeğim, iyi misin?"
"Yoongi..beni bırakma yalvarırım"
"Güzelim seni neden bırakayım, bırakmam asla"
"Ben sürekli kabus görüyorum. Bitti sanmıştım, artık görmem sanmıştım ama hala görüyorum Yoongi. Ölecek gibi hissettiriyor"
"Jimin bebeğim bunları benimle birlikte aşacaksın bebeğim. Ben sadece iyi anında yanında olmak için, ya da görünüşün için senin sevgilin değilim. Ben her anında sana destek olmak için varım. Şimdi ne kadar acın, öfken varsa yaslan bana hepsini birlikte aşalım"
"İyi ki varsın Yoongi. Sen olmasaydın asla iyi olamazdım"
"Her zaman yanında olacağım bebeğim"
15.20
"Yungii!"
"Mutfaktayım hayatım"
Oturduğum koltuktan kalkıp mutfağa girmiştim. Yoongi yine o aşık olduğum tiramisu'dan yapıyordu.
"Aşkım~ Jeongguk ile konuştum bir kaç saate buraya geliceklermiş. Bize önemli bir haberleri varmış!"
"Gelsinler bakalım"
"Sen yine marifetlerini ortaya dökmüşsün sevgilim"
"Senin için bebeğim ~"
18.26 Jimin'in evinden Taekook ve Yoonmin
Jeongguk'dan
"Ya Jimin gerçekten her şey rüya gibiydi"
"Jeongguk ciddi ciddi Taehyung ile evleneceksiniz!"
"Evet!"
Keşke bizde evlensek yungi ile.. "
" Beraber düğün yapalım! "
" Daha evlilik teklifi almadım Jeongguk.. "
" Jimin hadi mutfağa gidelim bakalım onlar ne konuşuyor! "
Birlikte mutfakta sohbet eden sevgililerimizin yanına geçtik. İkisi de sanki yıllardır görüşmemiş gibi saatlerdir konuşuyorlardı. Eh tabi bizde Jiminle konuşmuştuk..
" Aşkım?"
" Bebeğim "
"Daha ne kadar konuşacaksınız? Sıkıldık"
"Biz öyle sohbet ediyoruz bebeğim sizin yapmak istediğiniz bir şey varsa söyleyin yapalım?"
"Aynen söyleyin"
Aslında film izlesek hoş olurdu. Taehyung'un dibine giriyordum ve çıkmıyordum..
"Film izleyelim mi?"
Jimine bakarak söylediğimde Jimin'in direk mısır makinesine gittiğini gördüm. Ah işte benim çocuğum nasılda güzel yetiştirdim!
"Hadi siz film seçip içeriyi düzeltin bizde atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp gelelim"
"Tamam aşkım yardım edilecek bir şey olursa çağırın"
"hmhm"
Çocukları içeriye yollayıp bir şeyler hazırlamaya başlamıştık. O kadar olaydan sonra böyle olacağını tahmin etmezdim, etmezdik. Hepimiz için en iyisi oldu.
2 saat sonra
Filmin bitmesine daha yarım saatten fazla vardı ama Jimin ve Taehyung çoktan uyumuşlardı bile. Sadece Yoongi ve ben izliyorduk.
"Hyung odalara mı gitsek? Çocuklar rahat yatsınlar"
"Hım olur"
Hyungum beni tastiklediği gibi Jimini kucaklayıp Jiminin odasına gitmişti. Tabi bende aynısını Taehyung'a yapmak isterdim ama ne yazık ki o kadar güçlü değildim.
"Taehyung..aşkım"
Hafifçe dürterek uyanmasını bekliyordum. Ah Taehyung gerçekten uykucuydu..
"Taehyung! Doğuruyorum!"
"Hı? Ne?"
Yalandan söylediğim şeyle yerinden fırlayan Taehyung ile ufak bir kahaka attım.
"Şhh aşkım sakin ol.. Uyanman için şaka yaptım sadece"
"Ah Jeongguk bir an idrak edemedim zaten uykuluyum"
"Ama aşkım"
"Neyse hadi odaya gidelim uykum var"
"Hmm gidelim hadi"
Odaya girip hemen yatağa kurulmuştuk. Gerçekten çift olarak uyumayı ve tembellik etmeyi seviyorduk. Ne gariptik böyle..
☂
Selam arkadaşlar.
Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Belli bir süreliğine yurda gidiyorum sadece cumartesi eve gelip, pazar tekrar dönüyorum. Yoğun bir sürecin içindeyim bu yüzden bölüm yazmak benim için bir hayli zor. Bunu anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum.. Hepinize iyi günler diliyorumm <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄
FanfictionTaehyung, Jeongguk ile uğaşmayı çok seviyordu.. Başlangıç|07.10.21 Bitiş|21.08.22