İyi okumalar
Oy vermeyi unutmayın <3Taehyung'dan
"YETER BABA"
"BANA NASIL BÖYLE BAĞIRABİLİRSİN"
"KENDİMİ AÇIKLAMAMA İZİN VERSEYDİN, BAĞIRMAZDIM"
"TERBİYESİZ" ve şiddetli bir tokat sesi ile gözlerimi açıp, hızla doğrulmuştum.
Bay jeon ve jeongguk kavga ediyorlardı. Baba oğul arasında ki bir ilişkiye asla karışmak istemezken, gelen tokat sesleri ile kapıya ulaşmıştım bile. Kapıyı açtığım gibi karşı odanın kapısında babasının önünde diz çökmüş deli gibi ağlayan bir jeongguk vardı. Hemen yanına koşmuş ve onu sakinleştirmeye çalışmıştım.
"Şhhh sakin ol jeon, sakin ol" diyerek fısıldıyordum kulağına doğru
Ama jeongguk beni dinlemiyor transa girmiş gibi bağırarak ağlıyor ve bir şeyler söylüyordu. Bay jeonda böyle bir patlama beklemiyormuş gibi şokla jeongguk'a bakıyordu..
"YAPMADIM.. YAPMADIM.. YEMİN EDİYORUM BABA.. YAPMADIM"
"jeongguk birtanem sakin ol ve bana ne yapmadığını söyle tamam mı, sana inanıyorum" yanaklarını avuçlarımın içine almış sakinleşmesini bekliyordum
"T-taehyung ben o dosyaları çalmadım yemin ederim, yemin ederim, yemin ederim-"
"Şhhh tamam çalmadın sakin ol ben sana inanıyorum"
"Ama..babam bana inanmıyor"
"Oğlum sana inanmıyor değilim sadece şirkettekiler en son seni görmüşler odamda, o yüzden şey yaptım. O dosyalar çok önemli"
"Ben..ben o gün şirkete a-abim gönderdiği için gelmiştim. Hatta abimle o-olan mesajlarım bile duruyor. Yemin ediyorum, yemin ediyorum"
"Tamam oğlum sakin ol, sadece yanlış dosyayı almış olabilir misin, hm?"
"B-bilmiyorum, ben aldığım dosyları abime verdim. O dağ evinde onu arayayım mı?"
"Ben ararım oğlum sen sakinleş. Bağırdığım içinde özür dilerim"
Jeongguk cevap verecek gibi durmadığı için onu kaldırıp odaya getirmiştim. Banyoya girip yüzünü yıkamış ve odaya dönüp yatmıştık.
"Bugün sadece yatacağız tamam mı? Stres, sıkıntı yok"
"Hmhm" demiş ve kafasını göğsüme yaslamıştı.
"Film izlemek ister misin, pekii?"
"Hım Iron man olursa belki.." demiş ve kıkırdamıştı.
"Pekala, o zaman sen benim telefonumdan bağla bende mısır alıp geleyim, hm?"
"Tamam hyumgg" demiş ve telefonumu almıştı
Bende aşağı inip mısıra yapmaya başlamıştım.
☂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄
FanfictionTaehyung, Jeongguk ile uğaşmayı çok seviyordu.. Başlangıç|07.10.21 Bitiş|21.08.22