' 25

1K 69 9
                                    

İyi okumalar <3

(Düğün günü) Taehyung'dan

Sabah uyanabileceğimiz en erken saatte uyanmış ve hiç dinlenmeden bir yerlere koşturuyorduk. Hayır anlamıyorum sanki biraz daha geç uyansak, dinlensek ne olurdu.. Uykusuzluktan ölecek gibi hissediyordum. Jeongguk ise benim aksime olabileceği kadar aktif ve enerjikti. Bunu şuan karşım da neşeli bir şekilde bana makyaj yapmasın dan anlayabilirsiniz..

"Hyungie~ çok azıcık bir far mı sürsek~"

"Bebeğim hiç gerek yok sadece hafif bir şeyler yapsan yeter."

"Hım..peki o zaman sade yapayım"

Makyaj masasına dizdiği şeylere bakıp gözüne kestirdiğini alıyordu. El üstüne sürdüğü kremi yüzüme yediriyordu. Böyle klişe gözüktüğüne bakmayın ama Jeongguk o kadar tatlı gözüküyor du ki şuan insanın ağlayası geliyordu..

"Hyung..senin makyajın hemencecik bitti ama~"

"Bebeğim benim çok sevmediğimi biliyorsun. Benim için yeterli bu"

"Peki sen öyle diyorsan.. Neyse makyajımız bittiğine göre hadi takımlarımızı giyelim"

"Tamam bebeğim"

Elimden tutarak beni çekiltiriyordu. Gerçekten bebekti!

"Hyung! Yarım saatimiz kalmış! Woo'ya evden çıkmadan yanına gideceğimi söylemiştim."

"Tamam bebeğim giyinip çıkarız hemen"

Hızlı bir şekilde üzerimizi giyinip arabaya geçtik. Jeongguk kendi düğünümüz gibi heyecanlıydı. Bu halleri ah..

Yarım saat sonra

Jeongguk'dan

Sonunda Wooyoung'un evine gelmiştik. İlk defa böyle bir düğünde bulunduğum için çok heyecanlı hissediyordum. Eh biraz da ileri zamanlar da Taehyung ile kendi düğünümüzü hayal ettiğim için heyecanlanıyor olabilirdim..

"Jeongguk bebeğim koşma düşeceksin"

"Düşmem aşkım merak etme! Sen San hyungun yanına git hadi!"

Tae'nin cevap vermesine izin vermeden hemen merdivenlerden koşarak çıktım ve Wooyoung'un odasına geldim.

"Wooyoung-ie ben geldim!"

"Jeongguk! Hoşgeldin~"

Hemen koşarak Wooyounga sarıldım. Kısa süre içinde çok yakın arkadaş olmuştuk. Woo gerçekten çok iyi bir arkadaştı.

"Woo çok güzel olmuşsun! Tam bir prens gibisin!"

"Teşekkür ederim Koo! Sende çok güzelsin"

"Çok duygulandım şuan~"

"Sakın ağlama bak Koo! Ağlarsan bende ağlarım ve makyajım bozulur!"

"Tamam tamam sakinim. Hadi son dokunuşları yapalım ve inelim Taehyunglar bizi bekliyorlardır"

"Tamam~ son bir yüzüme bakayım gidelim"

Woo neşeli bir şekilde aynaya dönmüş ve son kez üzerini düzeltip bana dönmüştü.

Normalde düğünler akşama doğru olurdu fakat Wooyounglar sahil kenarın da yapacakları için çok geç saatleri istememişlerdi. Zaten düğünden sonra da yakın arkadaşlar arasın da küçük bir kutlama olacaktı. Bu yüzden hepimiz rahattık. Herşey kusursuz bir şekilde ayarlanmıştı. Bugün mükemmel geçecekti!

𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin