' 18

1.6K 105 21
                                    

İyi okumalar
Oy vermeyi unutmayın <3

Jeongguk'dan

Sonunda geleceğimiz yere varmıştık. Tamamen yeşillikle kaplı, sakin mükemmel bir yerdi. Burayı ailecek çok severdik. Şimdide sevdiklerimizle burada vakit geçirmek güzeldi.

"Çocuklar biz masaları hazırlayana kadar sizde etrafı dolaşın isterseniz"

"Tamam Anne!" demiş ve abimlerin yanına gitmiştim.

Hepimiz ikili olarak gezmeye karar vermiştik. Abim sevgilisi Jennie nuna ile, jimin hyung flörtü Yoongi hyung ileydi. Bende Taehyungla. Bu benim için sorun değildi tabii ki, ama heycanlıydım. Nedensizce.

" Jeongguk buraları biliyor musun?"

"Hmhm biliyorum"

"O zaman bizi buranın en sakin, sessiz yerine götürür müsün?"

"Hmhm götürürüm"

Hyungumun dediği gibi sakin olan bir yere gidecektik. Öyle bir yer biliyordum tabii. Burada tam öyle bir yer vardı. Hem sakin, hem sessiz, hemde güzel bir yer. 10 dakika yürümenin sonunda istediğim yere ulaşmıştım.

"Geldikk!"

"Jeongguk..burası gerçekten çok güzel."

"Hmm öyle"

"Şöyle oturalım mı?"

"Olur"

Gösterdiği yere oturmuş ve manzarayı izlemeye başlamıştık. Hava çok güzeldi.

"Jeongguk"

"Hm?"

"Bana çok kırgın mısın?"

"Hayır değilim"

"Emin misin"

"Evet hyung, eminim. Seni odamda gördüğüm zaman bana olan bakışların bütün kırgınlığımı aldı götürdü. Gerçekten pişman duruyordun ve ben anladım. Bu yüzden ciddi manada sana ne kırgınım, nede kızgın. Sadece eskisi kadar kolay güvenli hissetmeyeceğim."

"Ben böyle olsun istemezdim Jeongguk. Gerçekten ilk zamanlar aklım neredeydi onu bile bilmiyorum ama sana yemin ederim, seni çok sevdim. H-halada seviyorum. Ben ilk defa aşık oldum ve bunun aşk olduğunu bile sonradan fark ettim. Üzgünüm"

"Herşeyi unutalım hyung"

"Ne?"

"Unutalım herşeyi. Geçmişimizi unutalım ve geleceğe odaklanlım. Sen ve ben yeni tanışıyormuş gibi. Hiç bir mazi yarası olmadan, tekrar başlayalım herşeye"

"Unutabilir miyiz ki?"

"Birbirimize destek olursak unuturuz ve yeni bir sayfa açarız"

"Açalım Jeongguk. Yeni ve tertemiz bir sayfa açalım. Yemin ediyorum seni bir daha asla üzmeyeceğim"

"O zaman bu saatten sonra geçmişi bırakıyoruz!"

"Evet, bırakıyoruz"

"Umarım iyi anlaşırız kuzen"

"İyi anlaşacağımıza eminim, kuzen"

Umarım beğenmişsinizdir <3

𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin