İyi okumalar <3
Oy vermeyi unutmayın <3Jeongguk'dan
"Hayır hyung istemiyorum!"
"Jeongguk hadi ama unut artık o sözleri"
"ıı-ıh unutmam"
"Bak Jeongguk o sözler için özür diliyorum. Lütfen unut o sözleri ve giy şu gömleği"
"İyi tamam giyeceğim, ama bir laf at o zaman görürsün sen!"
"Jeongguk gerçekten bir şey demeyeceğim hadi giy lütfen"
"İyi giyiyorum" demiş ve gömleği elime almıştım.
Hızla gömleği giyip pantolonum ile düzeltmiştim. Gömleğim koyu yeşil, 2 kol tarafında fırfırları ve bel kısmında da kemeri olan şık bir üsttü. Pantolonumda sade kirli beyaz rengindeydi. Güzel görünüyordum. Ve bu kıyafetleri benim için daha iki gün önce kız kıyafetleri diyerek dalga geçen hyungum seçmişti. Çok garip değil mi? Bence öyle! Çünkü hyungum bir anda bana karşı olan duvarlarını yıkmıştı. Bu güzel bir şeydi ama korkuyordum. Bir anda bu kadar değişmesi normal gelmiyordu gözüme. Ama akışına bırakmak en iyisiydi, bence.
"Jeongguk bence saçlarını da ortadan ayıralım" diyerek elindeki tarak ile bana yaklaşan hyungum ile kısa bir iç çekmiştim.
"Peki hyung yapalım ama lütfen onuda oturarak yapalım"
"Tamam, tamam otur hadi" demiş ve çalışma masasının koltuğunu bana doğru çekmişti.
Sonunda koltuğa oturduğumda rahatlamıştım. Neredeyse 1 saattir ayaktaydım. Hyungum ile üstümüzü değiştirmek için odaya gelmiştik ama hyungum bir anda kıyafetlerimizi kendi seçmek istediğini söylemişti. Kabul etmiştim fakat keşke etmeseydim. Gerçekten çok zor kıyafet beğeniyordu.
"Saçların yumuşacık jeon."
"Teşekkür ederim hyung"
"Ne kullanıyorsun şampuan olarak?"
"Dalin kullanıyorum hyung. Istersen sende kullan!"
"Yok sağol ben kendi şampuanım ile iyiyim. Ama sana dalin yakışıyor."
"Peki hyung. Ama yinede istersen kullan!"
"Hmhm"
☂
"Bir an hiç gelmeyeceksiniz sandık!"
"Kusura bakmayın lütfen. Kıyafet seçerken biraz oyalandık"
"Belli oluyor çok yakışıklı olmuşsunuz canlarım"
"Oh teşekkür ederiz teyze"
"Neyse hadi oturun, daha fazla beklemeyelim. Çok acıktık çok"
Eniştemin dediği şey ile gülüp yerime oturmuştum. Hyungumda yanıma oturmuştu. Yemeklere bakıp gözlerimi kocaman açmıştım. Yemekler çok güzel gözüküyordu ve ben hepsini yemek istiyordum!
"Jeongguk oğlum gözlerin yerinden çıkacak" diyerek gülen teyzem ile utanmıştım.
Gözlerimin hep büyük olduklarını söylerlerdi. Eh öylelerdi de.
"Jeongguk yemekten sorna doğum günün için çok şık bir restoranda rezervasyon yaptırdım, en sevdiğin tatlılardan yiyeceğiz! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄
FanfictionTaehyung, Jeongguk ile uğaşmayı çok seviyordu.. Başlangıç|07.10.21 Bitiş|21.08.22