' 21

1.3K 76 14
                                    

İyi okumalar dilerim
Oy vermeyi unutmayın<3

Jeongguk'dan

Yattığım yerde huzursuzca kıpırdanıp gözlerimi açmıştım. Fazla uyumaktan olsa vücudum kasılmıştı. Dün gece hastaneden çıkmıştım. Eve geldiğim gibi de hyungumun zoruyla yataktan asla kalkmamıştım. Şimdiyse havadan tahmin ettiğim kadarıyla öğlen saatlerindeydik. Gerçekten ne de çok uyumuştum. Daha fazla uyumak istemiyordum.

Hemen yatakta doğrulmuş ve esnemiştim. Gözlerim yanıma kaydığın da ise yerde yatağa yaslanarak uyuyan hyungumu görmemle gözlerim şokla açılmıştı. Tanrı aşkına bütün gece burada mı beklemişti. Ah bir de yere oturmuş!

Yataktan fırladığım gibi hyungumun yanına diz çökmüştüm. Hasta olan bendim ama hyungum benden daha fena gözüküyordu. Ah göz altları morarmış, yüzü solmuş, dudakları kurumuştu.

"Hyung..hyungg uyan"

"Hı-hı noldu..Jeongguk?"

"Hyung yerde uyuyakalmışsın, hadi kalkta yatağa yat"

"Yok ben aldım uykumu. Hem sen neden kalktın? Dinlenmen lazım?"

"Hyung ben yeterince dinlendim, şimdi dinlenme sırası sende. Hadi yatağa!"

Kollarından tuttuğum gibi yerden kaldırmış ve yatağa oturtmuştum. Bugün beni bir yere götüreceğini söylemişti ama şuan onu erteleyebilirdik.

"Jeongguk saat kaç?"

"Bilmiyorum hyung bekle bakayım"

Çalışma masam da duran telefonumu almış ve saate bakmıştım. Saat 14.03'du.

"14.03 hyung"

"Ah hemen hazırlanmalıyız gideceğimiz yer uzak geç kalabiliriz"

"Hyung gideceğimiz yer acil değilse erteleyelim mi?"

"Hı? Neden ki? İstemiyor musun ki gelmek?"

"Hayır hyung çok istiyorum da biraz seninle dinlenmek istiyorum. Oraya da yarın gideriz olmaz mı?"

"Jeongguk"

"Hmm?"

"Kalbinin güzelliğine aşığım"

"Hyung bir anda şöyle şeyler demesene" demiş ve hafifçe omzuna vurmuştum.

"Madem dinlenmek istiyorsun, gel yamacıma"

Dediği şeyle gülmüş ve hemen yanına oturmuştum. Yatış pozisyonuna geçip beni de göğsüne çekmişti. Ah ne kadar özlemiştim. Gerçekten çok aşıktım.

"Güzelce dinlen tamam mı hyung"

"Hmhm sende dinlen"

"Ben çok dinlendim zaten"

"Yarın bol bol öpeceğim seni"

"Bugün neden öpmüyorsun? Anlamadım ki yahu"

"Bugün de öperim bebeğim ama yarın çok çok öpeceğim"

𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin