' 20

1.5K 90 38
                                    

İyi okumalar
Oy vermeyi unutmayın <3

Taehyung'dan

Jeongguk yemeğini yemiş ve tekrar uyumuştu. Ben evde dinlenmesini istesem de Teyzem biraz daha burada durmamız gerektiğini söylediği için kalmıştık. Jimin ve Yoongi biraz durup gitmişlerdi. Daha doğrusu zorla göndermiştim onları. Şimdi ise Jeongguk uyurken bende onun saçları ile oynayarak vakit geçiriyordum. Güzeldi. Jeongguk ile ilgilenmek, onunla birlikte olmak, kokusunu içime bol bol çekebilmek hepsi çok güzeldi.

Ufak bir özetten sonra telefonum çaldığı için hafif yattığım yerde dikleşmiştim. Telefonu elime alıp kimin aradığına baktığımda Yoongi hyungun aradığını görmüştüm. Daha fazla bekletmeden telefonu açmış ve sessizce konuşmuştum.

"Efendim hyung?"

"Taehyung Jeonggukun arkadaşları geldi, ziyaret etmek istiyorlar. Yarım saatliğine uyandırır mısın Jeongguk'u?"

"Zorunda mıyız ki?"

"O kadar gelmişler şimdi biraz uyandır hem kendine de gelir"

"Oh tamam gelsinler o zaman"

"Tamam diyorum gelirler şimdi"

Telefonu kapatmış ve yanımda uyuyan Jeongguka dönmüştüm. Gerçekten melek gibiydi meleğim. Uyandırmak bile istemiyordum ama mecbur gibiydim. Hafifçe küçük vücudunu kucağıma doğru çekmiştim.

"Jeongguk bebeğim uyan hadi"

Ufak dürtüşlerimle birlikte sessizce uyanmasını söylüyordum ama Jeongguk inatla mırıldıyor sonra kafasını eğiyordu. Son kez biraz sesli dürtmem ile uyanmış ama hala ayık değil gibiydi.

"Bebeğim su vermemi ister misin"

"Neden uyandım ki hyung"

"Arkadaşların seni görmek istemişler bebeğim o yüzden uyandırdım seni"

"Kimler?"

"İsimlerini bilmiyorum bebeğim sadece Yoongi hyung seni görmek istediklerini söylediler"

"Peki gelsinler"

"Sen hala uykulu musun"

"Biraz ama iyi dinlendim"

"Tamam gelirler zaten birazdan"

Dediklerimi başıyla onaylayıp o da benim gibi dikleşmişti. Üstünü hafif silkip örtüyü düzeltmişti. Çok geçmeden de arkadaşları gelmişti zaten. 4 kişiydiler.

"hosgeldiniz"

"Hoş bulduk Jungoo"

"Geçmiş olsun Jungoo"

"Ölmüşsün diye duyduk Jungoo"

"Seni diriltmeye geldik Jungoo"

Hepsi tek tek bir şeyler söylerken Jeongguk kıkırdıyor ve hepsiyle konuşmaya çalışıyordu. Tatlı..

"Bakın buda hyungum"

𝖦𝖺𝗒 𝖢𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin