Uyanış

21.5K 836 287
                                    

Resim temsilidir.

Namuslu şekilde para kazanmanın mümkün olmadığını anladığımda bu dünyada 22 yıl geçirmiştim.

Edebiyat öğretmenliğini bitirip atanma hayaliyle girdiğim kpsslere verdiğim paralarla antidepresan alsam hayata daha sağlam tutunabilirdim belki de.

Girip çıkmadığım iş kalmamıştı. Hem Okuyup hem çalışmaktan gocunmamıştım. Garsonluk, bulaşıkçılık, anketörlük, animatörlük gibi işleri yaparak anca okulu bitirebilmiştim ki şimdi de işsizlikle sınanayordum.

Kyk borcuyla bakışarak kötü yola düşmekle kanalizasyon çukuruna düşmek arasında gidip gelirken show haberde gördüğüm haber zihnimde bir şimşek çaktırmıştı.

Ben bugünden sonra Muammer değil 25 yaşında çıtır Mürüvvet'tim ve acilen kocaya ihtiyacım vardı.

...

Ertesi sabah ilk işim yüz değiştirme programından kendimi kız yüzüne çevirmekti. Fıstık gibi bir kız olmuştum.

Mürüvvet Adıgüzel adına bir profil açtıktan sonra profil resmine programla yaptığım fotoğrafımı koydum.

Biomdaki yerleride memleket Berlin, çalışmıyor, edebiyat mezunu, ilişkisi yok olarak düzenlemiştim.

Önüme gelen tüm orta yaşlı amcaları da takip etmiş oltama takılacak balığı beklemeye başlamıştım. Çokta uzun sürmemişti bu bekleyiş. Akşama kadar çoğu takip etmeye başlamıştı bile . Mesaj atan 4 kişiden en aklıma yatanla konuşmaya başlamıştım.
....

Tayyar Emişli: Selam

Mürüvvet Adıgüzel :Selam

Tayyar Emişli: Çok güzel bir bayansınız. Sizle tanışmak isterim.

Mürüvvet Adıgüzel: Bende isterim
...

Böyle başladığım muhabbet +18 diyaloglarla iki hafta uzayıp gitmişti. Bu yazışmaları yaparken kendimden ve tüm erkek ırkından tiksinmiş olsamda bu benim Berlin'den Türkiye'ye gelmem için gönderdiği bin dolara kadar sürmüştü ancak.
. .

Paranın canı sağolsun utanma falan bırakmamıştı bende. 1 ay içinde 5 kişiyle konuşup 4'ünden benim bir yıl part time çalışıp kazanacağım parayı çıkarmıştım.

Biri anasının gözü çıktığı için onunla yaptığım seksting yanına kâr kalmıştı.

Bir yıl kadar bu işi sürdürdüğümde artık utanma arlanma kalmamıştı bende. İşin en kötü yanı sürekli erkek organına maruz kalmamdı.

Amcalar organlarını göndermeye meyilli oluyorlardı ve bu durum beni biseksüelliğimden tiksindirmeye başlamıştı.

Bir yılın sonunda yeterince para kazanmıştım. Bu iş tüm zihnimi meşgul ettiği ve paralar gözümü kör ettiğ için bir kitap kapağı bile açmamıştım tüm yıl.

Öğretmenlik hayalime yetecek kadar param olduğuna göre bir yıl dersaneye giderek işe gitmeme gerek olmadığı için tüm ânımı derse vererek bu yıl kpssyi kazanabilirdim. Az yiyip az harcarsam bu yılın sonuna kadar götürürdü biriktirdiğim paralar.

Alışmış kudurmuştan beterdir misali son bir jübile yapıp bu işi bitirme kararı aldım.

Mürüvvet Adıgüzel'i öldürmenin zamanı gelmişti.

Devam eder miyim bilmiyorum ama konusunu çok sevdim.

Belki yurt odası bitince buna başlarım.

Atanma Harekâtı - GAY-  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin