Bölüm 8

8.8K 540 80
                                    

Merhaba🧚‍♂️

Mürüvvet: Ben geldim.

Mürüvvet: Nurullah müsait değil misin?

Mürüvvet: Nurullah ben geleli 4 saat oldu hala yazmadın?

Mürüvvet: Nurullah yanlış bir şey mi yaptım?
..

Mürüvvet: Günaydın.

Mürüvvet: Nurullah seni merak ediyorum sadece iyiyim yazsan da olur.

Mürüvvet: Ben dershaneye gidiyorum dön bana.

...

Dünden beri Nurullah 1 kez bile nude istememiş hatta günaydın bile yazmamıştı.

Başına bir şey gelmese böyle bir şey yapacağını hiç düşünmüyordum.

Dershanede tüm gün aklımda olduğu için derslere de odaklanamamıştım.

Eve vardığımda direkt mesajlara baktım ama hala ses yoktu.

Nurullah'a ne kadar çok bağlandığım düşüncesi yüzüme tokat gibi çarpmıştı. Ailemden daha çok merak ediyordu beni.

Her gün aksatmadan halimi hatırımı soruyordu. Biliyordum ki eğer bir sıkıntım var desem her şeyini seferber ederdi. Daha önce hiç bu kadar düşünülmemiştim.

Atanamamanın sıkıntısını bile unutturuyordu bazen. Öğretmen olacağıma o kadar inanıyordu ki bende onunla beraber inanmıştım.

Düşünmekten kafayı yemek üzereyken telefonuma gelen facebook mesaj sesiyle telefona atıldım.

Şükür ki mesaj gelmişti.

....

Nurullah: Merhaba gülüm . Kusura bakma mesajlarını şimdi gördüm.

Mürüvvet: Nurullah aklım çıktı. İyi misin sen?

Nurullah: İyiyim. Bir iş kazası oldu.

Mürüvvet: Ne .. ne oldu dedin?

Nurullah: Önemli bir şey değil hastanedeydim anca işlemleri halledip çıktım.

Mürüvvet: Nasıl önemli değil . Benim yüzümden oldu, uykusuz bıraktım seni. Çok özür dilerim .

Nurullah: Yok yok sen tasalanma olacağı varmış .

Mürüvvet: Neyin var? Nurullah lütfen doğruyu söyle. Elimden bir şey gelmiyor ama bilmek istiyorum.

Nurullah: Ayağıma kömürler düştü. Ezilmiş sadece.

Nurullah: Gülüm?

....

Cevap veremeyecek hale gelmiştim ekmek parası için 3 işte çalısan adamı sırf azgınlığım için uykusuz bırakıp dikkatini dağıtmıştım.

Neredeyse ağlayacaktım.

...

Mürüvvet: Buradayım Nurullah. Allah aşkına yat uyu biraz. Perişan olmuşsundur.

Nurullah: Üzüldün mü sen?

Mürüvvet: Bence senin kafana taş düşmüş! Tabi ki üzüldüm.

Nurullah: Yanımda olsan bakar mıydın bana?

Mürüvvet: Bakardım.

Nurullah: Hmmm. Nude atsana .

Nurullah: Eşşek.

**bir fotoğraf gönderdiniz***

**bir fotoğraf gönderdiniz***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mürüvvet: Sana bu yeter.

Nurullah: Yeter yavrum yeter.

Mürüvvet: Yüksekte tut ayağını. Dikkat et yatarken. Bir şey yedin mi sen? Kalkıp yapamazsında, sakın ayağa kalkma. Ne yapsak ki?

Nurullah: Mürüvvet, canımın içi sen böyle merak ediyorsun ya beni benim içime ılık bir şey akıyor sanki. Ben bu motivasyonla çarçabuk iyileşirim. Hastanede çoçuklar bir şeyler getirmişti aç değilim hem.

Mürüvvet: Bol bol kemik suyu içsen çok iyi olur aslında. Unutma tamam mı?

Nurullah: Tamam gülüm tamam. Hem ben seni çok merak ettim anlat bakayım neler yaptın.

Mürüvvet: Uyandım seni merak ettim dershaneye gittim seni merak ettim ha bi de eve geldim seni merak ettim.

Nurullah: Senin ağzını yerim ben. Başka bir şey yapmadın mı? Arkadaşlarınla gezseydin ya aklın dağılırdı.

Mürüvvet: Benim hiç arkadaşım yok ki. Bir tek sen varsın.

Nurullah: Ben hep olurum. Senin her şeyin olurum. Sen yeter ki geri çekme kendini. Ama böyle olmaz kız arkadaş edin kendine sinemaya falan gidersiniz. Derslerle boğma o güzel aklını.

Mürüvvet: Bende düşünüyorum bunu çok asosyal oldum iyice.

Nurullah: Burada olsaydın keşke yanımda .

Mürüvvet: Keşke.

  ...

Kalbim ağzımda atıyordu. Nurullah'ın dediği o ılık şeyi bende hissediyordum.

Ben Nurullaha aşık oluyordum.

Bölümü nasıl buldunuz?

Sizden bir şey rica edeceğim. Mürüvvet için uygun bedende bir erkek instası bilen varsa yazabilir mi?

Uygun resim bulamassam artık resimsiz paylaşacağım.

Atanma Harekâtı - GAY-  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin